p0pc0rn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har en stasjonær pc med xp. Jeg kjøpte Frontlines:Fuel of War for en stund tilbake og skulle installere. Etter og ha kommet ca halvveis i installasjonen fikk jeg beskjed om og stte i CD nr2 men han leser aldri platen og kommer ikke videre i installasjonen. Det kommer opp at jeg må velge path, hvor cd-rommen som den er plassert men den finner han ikke. Det er liksom ikke registrert at det er puttet i noe plate. Jeg fikk installert det før men da gjorde jeg om plate nr 2 om til ISOfil og kjørte gjennom DeamonTools. Da funket det. Men etter og ha formatert maskinen og lastet ned PowerISO for og gjøre det samme igjen så er det noe som er endret i PowerISO slik at det er begrenset hvor stor filen kan være den du gjør ISO av. Så jeg får ikke gjort det samme igjen. Så er det noen som vet hva det kan være siden maskinen ikke registrerer plate nr 2. Dette ble kansje et litt langt innlegg men jeg håper dere forstår problemet og kan hjelpe meg På forhånd, takk Endret 10. februar 2009 av Grantex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå