andre3028 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hei, fant en film de hadde på amazon.de(de har den ikke på den engelske eller amerikanske siden) og lurte på om jeg skulle bestille den. Det jeg lurte på var om noen her har bestilt fra amazon.de før og har noen ærfaringer med den siden? går det ann å bestille med postoppkrav, tar det lang tid før den kommer i posten? takker for svar. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har aldri prøvd med oppkrav, men amazon.de er svært kjappe i leveringa. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Postoppkrav får du ikke til internasjonalt. Frakt går fort, fikk sendt fra tyskland når jeg bestilte på amazon.co.uk engang. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 er det mulig å få den samme sida over på engelsk? altså ikke amazon.com eller uk, men teksten som står på .de sin side til engelsk? for, skjønner ikke alt som står der Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Google is your friend. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hehe, ja pleier vanligvis å være flink på det, men tenkte ikke på det akkurat nå men takk, du er en knupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå