skromt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) #include <windows.h> int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { //declare variable MSG msg; //register the class MyRegisterClass(hInstance); //init application if(!InitInstance(hInstance, nCmdShow)) return FALSE; //main message loop while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0)) { TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return msg.wParam; } bruker da visual c++ 6.0, visual studio 2005 nekter å ta i mot noe som er win32 basert. Endret 4. februar 2009 av skromt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og feilmeldingen er?... Lenke til kommentar
skromt Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 LPSTR vil ikke motta konvertering av format Lenke til kommentar
skromt Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) ah sorry det var i visual studio 2005. MyRegisterClass & InitInstance undecleared identifier #include <windows.h> int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { //declare variable MSG msg; //register the class MyRegisterClass(hInstance); //init application if(!InitInstance(hInstance, nCmdShow)) return FALSE; Game_Init(); //main message loop while (TRUE) { if msg.message == WM_QUIT) break; TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } Game_Run(); } Game_End(); return msg.wParam; } Samme problem her Endret 4. februar 2009 av skromt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det kan ha noe med tegnsettet å gjøre. Noen funksjoner bruker wchar_t når UNICODE er definert (som er standard på i 2008 ihvertfall) Da må du skrive en L foran (lurer på om det ikke er en #define for å gjøre det også) Ihvertfall: L"Hello world!" lager en multi-byte string. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå