Groening Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tråden for alle som går, har gått eller planlegger å gå på Noroff. Jeg selv går på Mediegymnaset i Stavanger VG2. Er godt fornøyd, selv om det var en del døde perioder forrige halvår grunnet bytte av rektor og lokale. Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hvem er på forumet som går på Noroff. Tenkte denne passet best under sosialt (ettersom det ikke er noe om selve skolen, mer litt om hvordan folk synes det er å gå her, om vi kjenner hverandre osv.) , men hvis en moderator synes den passer bedre under utdanning er det bare å flytte den. Endret 4. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 er ikkje noroff høgskule-nivå og? btw: yay for stavanger Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jo, det er Noroff Instituttet. De driver med IT, film og 3D og slikt. Mediegymnaset er en privat videregående skole med bare en linje, medier og kommunikasjon. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gikk ett år i Oslo, Multimediadesign Noroff Instituttet er en kreativ fagskole. Det værste sløseriet med penger jeg har vært borte i. Lærerne var dårlige, total mangel på pedagogisk inblikk, da de ikke var utdannet som lærere (eller tydelighvis tatt noen slags påbygning for å være lærere), elendige lokaler (though nå har det studiet flyttet til noe bedre sted) og utrolig dårlig utstyrs infrastruktur.. Man sitter og bruker feks Photoshop med flere store bilder, eller After Effects OG Photoshop eller liknende, på pcer med 128mb skjermkort, 1024mb ram og 3 ghz pcer... hurra. Man får IKKE studiepoeng for enkelt år, kun om man tar fult kjør med 3 år og tar bachellor (eller 5 år og master, husker ikke om det er noen mastere man kan påbegynne der). Endret 4. februar 2009 av Jahve Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har hørt mye dårlig om Noroff i Oslo, jeg og. Visste ikke om det faktisk var slikt, men det er jo ikke kjekt å bruke penger på bare tull. Virker som dere fikk mye dårligere PCer enn vi i Stavanger fikk også. Off, hørtest ikke kjekt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå