Gå til innhold

Noroff Tråden

Groening

Anbefalte innlegg

post-120326-1233735369.gif

Tråden for alle som går, har gått eller planlegger å gå på Noroff.

Jeg selv går på Mediegymnaset i Stavanger VG2. Er godt fornøyd, selv om det var en del døde perioder forrige halvår grunnet bytte av rektor og lokale.

Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hvem er på forumet som går på Noroff.

Tenkte denne passet best under sosialt (ettersom det ikke er noe om selve skolen, mer litt om hvordan folk synes det er å gå her, om vi kjenner hverandre osv.) , men hvis en moderator synes den passer bedre under utdanning er det bare å flytte den. :)

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk ett år i Oslo, Multimediadesign

Noroff Instituttet er en kreativ fagskole.

Det værste sløseriet med penger jeg har vært borte i.

Lærerne var dårlige, total mangel på pedagogisk inblikk, da de ikke var utdannet som lærere (eller tydelighvis tatt noen slags påbygning for å være lærere), elendige lokaler (though nå har det studiet flyttet til noe bedre sted) og utrolig dårlig utstyrs infrastruktur.. Man sitter og bruker feks Photoshop med flere store bilder, eller After Effects OG Photoshop eller liknende, på pcer med 128mb skjermkort, 1024mb ram og 3 ghz pcer... hurra.

Man får IKKE studiepoeng for enkelt år, kun om man tar fult kjør med 3 år og tar bachellor (eller 5 år og master, husker ikke om det er noen mastere man kan påbegynne der).

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...