ysoligard Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 https://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23161138 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 1170kr sier den nå. Men det er en uke til de får de inn, og det står ubekreftet. Hvis jeg kan få de en uke før for 100kr mer så kjøper jeg de med en gang. Men dette burde i alle fall være lav nokk pris til at en del vil ta seg rå til den dersom den yter godt. Lenke til kommentar
ysoligard Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 1170kr sier den nå. Men det er en uke til de får de inn, og det står ubekreftet.Hvis jeg kan få de en uke før for 100kr mer så kjøper jeg de med en gang. Men dette burde i alle fall være lav nokk pris til at en del vil ta seg rå til den dersom den yter godt. Ja, generelt sett er nettbutikker veldig flinke til å flytte "ubekreftet datoen"... Har ihvertfall bestillt meg 2 stykker. Prøvde sist solid serien til ocz, mn de synest jeg ikke noe om. Håper disse blir bra!! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bad news everyone, status på 30GB vertex hos diverse nettbutikker: Ubekreftet dato 11 stk. 2009-02-20 Ubekreftet (2009.02.11) Amentio: 7+ dager ETA: 06.02.2009 Hvis PCkiosken faktisk får disse inn på fredag bestiller jeg 2 derfra. Hvis noen andre har info fra fler nettbutikker så bare post. Lenke til kommentar
legofred Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har noen testet eller anmeldt denne? Nå syns jeg at SSD for alvor begynner å bli interessant. Har sittet på gjerdet og fulgt med i 2-3 år. Hvis denne enheten funker skikkelig, ja da er jeg med! Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Etter hva jeg forstå sendes alle diskene som er ankommet til de forskjellige distrubitørene tilbake til OCZ, som sender ut nye, og flasher biosen til ny firmware på de som allerede var sendt ut. Av den grunn ser de ut til å være forsinket (igjen). Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Forhåpentligvis betyr dette at de har oppdaget det som eventuelt var av problemer, og har fått rettet det nå, så de funngerer feilfritt. Jeg håper de får til å bruke 32/64mb cache som følger med som en god writebuffer, og muligens writeback cache (alså at det som skal skrives blir i minnet til det er skrivet og klart til å bli lest igjen, så dersom det kommer en leseforespørsel på noe som holder på å bli skrevet leses det bare fra cache. Dette kan forbedre responstid og IOPS betraktelig, og spesielt mixed read/write IOPS). Jeg håper bare jeg mottar 2 vertex før slutten av februar... Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 i have seen over 1500 IO's in the 4k random write test on a 10Gb test file Fra OCZ er vel dette det eneste de har sagt mht ytelse enda, sånn uoffisielt. Men dette var før de skulle til å oppdatere firmwaren (tror jeg). Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 1500 random write 4KB IOPS er bra det, mer enn en del av forgie generasjons SLC SSD som kostet 5000+. Memoright GT skrøyt med 130MB/s overføring og 800 random write IOPS for et år siden... Intels SSD har 3300, så prismessig ligger de greit ann. Hvis de får økt tallene betydelig så er vertex det beste kjøpet på lenge. Det er mulig at G.skill Titan også kan bli et kjempegodt kjøp dersom de også for boostet random write, men de har også bra nokk som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå