hitokiri Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 DX900 har plass til to SIM-kort. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var noe annet enn de grusomme illustrasjonsbildene dere har brukt i Acer-artiklene tidligere. Bra at det i det siste har kommet flere og flere profftelefoner som også ser bra ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ånei, Acer. Jeg vil ikke ha mobiler med BSOD og elendig nettverks-hardware. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 BSOD og elendig nettverks-hardware? Hah! Røyka sokka til Jobs? WM er stabilt og hva hardware gjelder, kan Acer velge fritt selv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 WM er stabiltHah! Røyka sokka til Jobs? .. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja jeg har røyka sokka til Jobs! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg formoder begge dere (over denne kommentaren) har brukt både WM og andre mobil-OSer over tid? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Same shit, new label: http://www.unwiredview.com/2009/02/03/acer...-e-ten-handset/ http://www.winmobile.se/index.php/?p=146 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare jeg som syns den minnet litt om HTC Touch (evt. også HTC Touch Dual)? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ganske kjedelig ut egentlig. Og det hjelper ikke akkurat at det er er rebrand heller (takk, Newton) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 4-5000 før sponsing? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ... en sponsing som ikke er sponsing lengre; mobilopratørene tar jo flere hundre kroner måneden ekstra, og derfor blir det strengt tatt bare avbetaling. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg formoder begge dere (over denne kommentaren) har brukt både WM og andre mobil-OSer over tid?Ja, desverre. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ånei, Acer. Jeg vil ikke ha mobiler med BSOD og elendig nettverks-hardware. Det får du da vel heller ikke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 [quote name=>Jonas Ånei, Acer. Jeg vil ikke ha mobiler med BSOD og elendig nettverks-hardware. Det får du da vel heller ikke? Det var ment som en spøk, jeg har erfaring med at det er et temmelig stort problem på Acer sine laptoper. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Positivt med wm-telefon som støtter to sim, det har jeg ønsket meg. Men ikke hva som helst telefon, såklart. Spent på hva wm 6.5 bringer, og ikke minst 7, men det kan bli en stund til. Palm kommer vel også til å lansere en versjon av Pre for oss på denne siden av dammen, men også der vil jeg være litt avventende til de kommer med en slankere modell med støtte for minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg