Kuli93 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) HJELP! For noen uker siden ødela jeg min prosessor. Den fungerte veldig god med resten av dataen, den var ikke no råskinn, men gjorde det jeg sa den skulle uten problemer. Å kræsja så å si aldri. Helt nyaktig leter jeg etter en sånn en Lurer på om noen eventuelt har no sånnt no liggende, eller om jeg eventuelt kan få kjøpt den no sted. Siste utvei må være å finne no liknede. Kom gjerne med forslag. Greide til slutt å finne hovedkortet mitt også ^^, Er ikke lett når ting er 5 år gammle vet du Link Takker på forhand Endret 4. februar 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
eggi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det florerer med 478 cpuer på Ebay, du får dem fra ca. 35 kroner, inkl frakt. Link til Ebay Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Det florerer med 478 cpuer på Ebay, du får dem fra ca. 35 kroner, inkl frakt. Link til Ebay Takker, hadde jeg hatt et bank kort jeg kunne brukt på nettet, hadde jeg gjort det for lenge sida Men takk Funker denne? Det er samme socket, så ja. Den skal vell passe Lenke til kommentar
eggi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du trenger ikke bankkort for å handle på Ebay, først oppretter du en paypal konto, så overfører du fra din bankkonto til paypal. Må bare passe på at navnet på bankkontoen stemmer med navnet på paypal konto. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hmm, får se. Har ikke så mye peiling på det greine der. Men takker Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Om du ikke allerede har kjøpt inn CPU. Se etter en Intel Pentium 4, socket 478 istedet. Disse skal og passe i hovedkortet ditt, og yte en del mer. Ta for eksempel kontakt med denne selgeren og hør om pris på en av 2,8ghz pentium4 han selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå