Gå til innhold

Radeon 9500np problemer

DarkMan

Anbefalte innlegg

Anskaffet meg et 9500np kort med håp om å klare å modifisere kortet. Moddifiseringen gikk greit, fikk den økningen jeg skulle på fillratetesten i 3dmark :D , men når jeg spiller så får jeg sånne små "prikker" spredd utover skjermen (litt vanskelig å forklare). Er det dette som omtales som "sjakkbrett mønster" ? Samme hvilke drivere og modder jeg har prøvd så får jeg dette.... :evil:

noen som har dette problemet? evt. en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er et connect3d, og det funker helt utmerket i "normal" tilstand......Har prøvd med litt overklokking, og har foreløpig klart 303/608 med original kjøling. Rambrikkene er på 3,3ns på dette kortet.....

hmm.. håper "prikkefeilen" kan fikses når den er moddet.

Er det Connect3d som de har på ps nå?

Lenke til kommentar

Formatert nei, nei det tror jeg ikke jeg gidder 8) Lurer istede på om jeg skal prøve det i den andre maskina mi istedenfor.............

Hadde han kompisen din slikke "prikker" før han formaterte? Dette kan jo variere fra kort til kort etter det jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Vi kjøpte kortene i samme pakke...han formaterte, jeg formaterte ikke, ingen problem med han, sjekkbrett med meg...og jeg vet 100% sikkert at vi modifiserte på samme måte fordi jeg gjorde det:)

Er fristet til å formatere selv, men vet ikke om jeg gidder :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...