Lionel_Luthor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei hei.. Jeg er så nybegynner som det går ann og bli, har rent ett par ganger på snowboard, men det falt ikke helt i smak.. Så har vurdert slalom, men tror det blir telemarkski.. Det ser drit morro ut.. Men har dere en pakke og anbefale, trenger ski, bindinger og sko.. Vil ikke ha akkurat det billigste men trenger heller ikke være det flotteste av det flotte.. Håper noen gidder og hjelpe meg litt her Kanskje en anbefaling av ett merke i det minste, K2 f.eks? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg var i samme situasjon i fjor vinter, og fant en ganske bra pakke på XXL. Kanskje ta en tur innom og sjekke der? Tror det kosta 4000kr for Rossignol ski, Garmont støvler og rottefella bindinger. Fant ut i ettertid at støvlene kosta 3000kr og bindingene 1000kr, hvis man hadde kjøpt alt separat Det du også kan gjøre, er å starte med å ta et par privattimer med en instruktør, og leie utstyr. Så kan du få input av instruktøren om hva som er good shit osv. Har forresten en telememarkstråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=689798&hl= Anbefaler deg uansett om du kjøper utstyr selv eller ikke, å ta noen timer med en instruktør. Lærer sykt fort, gjorde ihvertfall jeg, og får masse tips og triks som man ville brukt lengre tid på å finne ut på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå