Turbo sindre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hei har en data på "reparasjon" her. Ei i klassa mi restartet maskinen sin og nå funker ikke passordet hennes. Prøvde ohpcrack men da var alle passordene blanke. Prøvde også å boote i sikerhets modus som administrator men den var slått av. Jobben min var egentlig bare å få ut bildene hennes noe jeg gjorde med en ubuntu live cd. Og da er spørsmålet. Kan jeg gjøre noe får å få Windows til å funke igjen? Hvis vi ser bort i fra reinstallasjon av Windows i første omgang Windows vista det er snakk om forresten Endret 4. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 bruker selv Hiren's Boot cd for og nulle ut passordene så jeg får logget på med blankt, har alldri sviktet meg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er dessverre ingen garanti for at dette ikke dreier seg om en stjålet maskin. Fremvis derfor forsiktighet ved å fortelle fremgangsmåter. Om trådstarter ønsker å utdype må han mer en gjerne gjøre det. "Ei i klassa mi", høres ikke troverdig ut. Endret 4. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Neivel hvordan skal jeg utdype dette klarere? bruker selv Hiren's Boot cd for og nulle ut passordene så jeg får logget på med blankt, har alldri sviktet meg. Det funka fjell takk skal du ha Endret 4. februar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå