Bruktbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har et par spørsmål om hvordan ting fungerer her i Norge, hadde vært fint om noen har svar. Blir telefonsamtalen tatt opp mens jeg venter på svar? De gjør det i USA, har hørt flere samtaler der de har snakket et par sekunder før noen svarer. Hvis jeg ringer og legger på før noen har svart, kommer de bort? Hvis jeg ringer og legger på etter de har svart, kommer de bort? Hvis jeg ringer fra mobiltelefonen, ser de da automatisk hvor jeg befinner meg? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir telefonsamtalen tatt opp mens jeg venter på svar? De gjør det i USA, har hørt flere samtaler der de har snakket et par sekunder før noen svarer.Det er jeg usikker på, men høres rimelig ut. Hvis jeg ringer og legger på før noen har svart, kommer de bort?De vil ringe deg opp igjen. Får de ikke svar vil det nok bli tatt en vurdering på om man skal undersøke hendelsen eller ikke. Hvis jeg ringer og legger på etter de har svart, kommer de bort?Samme som ovenfor. Hvis jeg ringer fra mobiltelefonen, ser de da automatisk hvor jeg befinner meg?De vil nok få opp en slags trianguleringsrapport over i hvilket område du befinner deg i. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir telefonsamtalen tatt opp mens jeg venter på svar? De gjør det i USA, har hørt flere samtaler der de har snakket et par sekunder før noen svarer. Eg veit ikkje om du følgde med på Fjelltun-ulukka i Ålesund i fjor, men der vart det i alle fall publisert opptak frå alarmsentralen i etterkant. So ja, dei gjer nok det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var ei natt på byn i Ålesund. Der støtte jeg og en kamerat på ei drita jente som garantert ikke kunne gjøre av seg. Ringte 112 men de reagerte ikke på min henvendelse. Hun var så borte at jeg må nesten tro at hun var dopa, og det har vært en del hendelser med doping i Ålesund. Men ros skal de ha når noen knuste døra nede på blokka vår da kom de når jeg ringte... Hørte hele styret nede... Skyldige ble ikke tatt... Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) LG: 113 har en tendens til å svare raskere i helgene, det er min erfaring i alle fall. Når det er noe som er i grenseland mellom politi- og ambulansehenvendelse er det like greit å ringe sistnevnte. Endret 4. februar 2009 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå