Gå til innhold

Finne hvilken Cpu kjølere som passer HovedKort. (Asus)

Wild Berries

Anbefalte innlegg

Hei.

Har søkt litt rundt, men kan ikke finne ut hvilke CPU Kjølere som passer til Asus HovedKort.

Siden ingen fører Abit Hovedkort lenger (Her i Norge), så må jeg vell slå meg til ro med Asus ?

Har sett litt på dette hovedkortet Asus P5Q Pro Og for meg virker det litt trangt rundt sokkelen.

Trenger derfor innspill på hvilken CPU kjøler som passer.

Og visst Dere har tips om Abit forhandlere i Norge, så er det ett bonus for meg :-)

Takk på forhånd.

Vennlig Hilsen

W_B

PS: Visst Dere vet om "problemer" med Asus kortet, vær vennlig å fortell.

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noctua har en fin liste over kompatible Hovedkort.

I følge listen så er Noctua NH-U12P, NH-C12P og NH-U9B kompatibel med Asus P5Q Pro.

Dessverre kommer Noctua produktene med en høy prislapp. Dog får du til gjengjeld kvalitet for alle pengene. De leverer top notch kjøleprodukter på alle punkter.

Når det gjelder Asus, så er de kort og enkelt største og beste Hovedkort produsent.

Eneste produsent nå som er noe real trussel er Gigabyte.

MSI lager også gode HK, men for å ta steget opp, må de først gjøre noe med BIOSen på sine hovedkort.

Abit var også en god levrandør, men de har nå helt kuttet ut å produsere Hovedkort. Er litt usikker, men det virker som Abit er konkurs og lever bare på luft å kjærlighet.

Lenke til kommentar
Noctua har en fin liste over kompatible Hovedkort.

I følge listen så er Noctua NH-U12P, NH-C12P og NH-U9B kompatibel med Asus P5Q Pro.

Dessverre kommer Noctua produktene med en høy prislapp. Dog får du til gjengjeld kvalitet for alle pengene. De leverer top notch kjøleprodukter på alle punkter.

Når det gjelder Asus, så er de kort og enkelt største og beste Hovedkort produsent.

Eneste produsent nå som er noe real trussel er Gigabyte.

MSI lager også gode HK, men for å ta steget opp, må de først gjøre noe med BIOSen på sine hovedkort.

Abit var også en god levrandør, men de har nå helt kuttet ut å produsere Hovedkort. Er litt usikker, men det virker som Abit er konkurs og lever bare på luft å kjærlighet.

Takker Dem for svar. Nå blir å sette sammen en "handlekurv" som passer.

Ha en god dag videre.

Vennlig Hilsen

W_B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...