Josso Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hey På lørdag så får jeg besøk av en kompis som sliter litt, da han netopp har mista dama han har delt de siste 3 åra med. Jeg vil lage det så hyggelig så mulig, vi skal dele en kasse pils og bare gjøre "Kompis ting", spille xbox, se film og hele pakka... Han bryr seg veldig mye om musikk, og vet at han har fort for og høre på "deppe" musikk med en gang ting kan bli vansklig. Derfor lurer jeg på om noen her kan anbefale mye "feelgood" musikk? Slik som jeg bare kan ha på i bakgrunnen når vi spiller osv. Tusen takk for hjelp og alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da fyrer du selvfølgelig opp disco-musikk fra 80-tallet. Priceless! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enig med fleReK. Mye snæx fra den tiden der. Ellers har du vel sikkert noen gamle cder med mcmusic eller absolutt music. Det funker bra på fest ihvertfall, når de fleste er fulle that is Men det blir liv. "Be my lover, wanna be my lovaaa" hehe...morsomt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Musikk er veldig individuelt så jeg kan vel egentlig bare snakke for hva som hjelper meg i slike stunder. Du må finne ut om det passer deg/kompisen din selv. Alt dette er utdrag fra min egen lille feel-good-fredags-party-liste som får meg til å danse og sprette. Veldig varierte greier siden jeg hører på stort sett alt. Nesten flaut sprik i sjangre men Mika - Grace Kelly (+ annet av Mika og/eller Scissor Sisters). Motorhead - We Are The Road Crew Parlament - Flashlight (kan anbefales på det varmeste!) Raga Rockers - Noen Å Hate Queen - Don´t Stop Me Now (funker på meg uansett hva det er. Sitter som et stort glis etter 3 minutter energisk gauling fra Freddie uansett utgangspunkt.) Rolling Stones - Satisfaction Rolling Stones - Start Me Up Michael Jackson - Beat It Madcon - Liar Britney - Piece of me Britney - Radar Britney - Womanizer Commodores - Machine Gun Daft Punk - Harder, better, faster, stronger Datarock - Fa fa fa Datarock - Computer Camp Love Lars Demian - Stjärnan och Karriären Lars Demian - Ängla Tango Lars Demian - Pank Justice - Phantom Justice - Phantom pt. 2 Justice - DANCE Justice - Thhhhhhheee Parrttty Duran Duran - Wild Boys ELO - Mr. Blue Sky Funkadelic - I´ve Got A Thing, You´ve Got A Thing (Egentlig ALT av Funkadelic kan settes på). GangStarr - Full Clip Happy Mondays - 24 Hour Party People Håkan Hellström - Kom Igjen Lena! Jennifer Lopez - It Aint Funny Jennifer Lopez - Im Real Janet Jackson - Feedback Janis Joplin - Piece Of My Heart Om noe faller i smak så kan jeg gjerne kjøre på med mer. Selvutnevnt konge av harry blandinger på vorspiel. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Off jeg føler skikkelig for kameraten din, kjærlighet er verdens værste ting, men også verdens hærligste ting. Jeg personlig ville grått meg i hjelp og ikke tenkt på noe musikk i det hele tatt, ingenting ville fått meg i humør. Må bare legge til også at veldig bra at du stiller opp for kameraten din, deg skulle det hvert fler av. MEN om jeg ABSOLUTT skulle hørt på noe, ville det vel hvert kanskje noe av nickleback. med en desh av hard dance mania og røre det sammen med en liten luxus leverpostei. Og derreter helle litt greenday over. så blir det nok kanskje en bra rett. A La Welle Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med Fugees - Killing Me Softly? Skikkelig gladsang! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 mamma, jeg blör... - My Eyes Can't Cry Anymore Because They Are All Out of Liquid setter jo tonen, http://myspace.com/mammajegblor Lenke til kommentar
jdh1234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Queen - Don't stop me now Eagle Eye Cherry - Save tonight blir i god humør av å høre på dem Lykke til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Al Green. funker altid for meg. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Huey Lewis & the News er oppløftende. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Tusen takk for mange fine svar! Alt skal sjekkes ut! Spesiell takk til deg Niko, skal ta meg en runde på youtube og se hva jeg finner Welle2k: Sant det, det er helt jævlig og miste noen man er glad i, er ikke mer enn et år siden det samme hendte med meg. Så det er bare og støtte mest mulig opp til alle som skulle trenge det! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tusen takk for mange fine svar! Alt skal sjekkes ut! Spesiell takk til deg Niko, skal ta meg en runde på youtube og se hva jeg finner Welle2k: Sant det, det er helt jævlig og miste noen man er glad i, er ikke mer enn et år siden det samme hendte med meg. Så det er bare og støtte mest mulig opp til alle som skulle trenge det! Håkan Hellström-anbefalingen er jeg med på! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spesiell takk til deg Niko, skal ta meg en runde på youtube og se hva jeg finner Spotify Bare hyggelig å hjelpe. Var selv ganske deppa over kjærligheten i fjor i nesten et halvt år. Kjipe greier, bra du gjør noe for kompisen din! Lykke til Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sunshine - Top! Top! The Radio, kongesang Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.superlaugh.com/1/behappy.swf Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han bryr seg veldig mye om musikk, og vet at han har fort for og høre på "deppe" musikk med en gang ting kan bli vansklig. Hva slags musikk liker fyren? Mye gla' musikk som er enerverende, personlig ville jeg satt på noe fra Abstrakt Algebra. Kan nok oppfattes som smådepressivt for utenforstående, men gjør en i godt humør... umulig egentlig og anbefale noe konkret uten mer info. om vedkommende Lenke til kommentar
jdh1234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hey På lørdag så får jeg besøk av en kompis som sliter litt, da han netopp har mista dama han har delt de siste 3 åra med. Jeg vil lage det så hyggelig så mulig, vi skal dele en kasse pils og bare gjøre "Kompis ting", spille xbox, se film og hele pakka... Han bryr seg veldig mye om musikk, og vet at han har fort for og høre på "deppe" musikk med en gang ting kan bli vansklig. Derfor lurer jeg på om noen her kan anbefale mye "feelgood" musikk? Slik som jeg bare kan ha på i bakgrunnen når vi spiller osv. Tusen takk for hjelp og alle svar! det er ikke vits å høre på sånn love sanger i alle fall, hør på skikkelig hard rock eller metal og få følelsene ut! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Trur eigentleg at det beste for at han skal komme i godt humør av musikk, vil vere at han speler nokon gode låtar som gjer han gode assosiasjoner, noko han liker godt. Det er ikkje nødvendigvis "glad-musikk" som gjer deg mest glad. Sjølv synest eg Belle & Sebastian er bra viss eg vil bli gladere. Edit: ah, sorry. Las ikkje tråden fullstendig Endret 20. mars 2009 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå