Sebadoh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette bildet kommer rett fra kameraet, tenkte bare jeg skulle få litt input fra dere om hva det første jeg bør se på når det gjelder akkurat dette bildet. All kritikk mottas Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes den nye brannstasjonen i sollyset var et mer interessant motiv. Broen i seg selv blir litt rotete. Spesielt nettingen roter den til. Broen kan vanskelig bli et bra motiv fra den vinkelen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tittelen "Broen mot det ukjente" passer rimelig dårlig, da vi ser hva som er på den andre siden og det er ingen mystikk i bildet. Lenke til kommentar
Sebadoh Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe..ja, den tittelen tenkte jeg vel ikke akkurat lenge nok på, beklager for den villedende tittelen Er veldig enig med deg ultimatedeskjet, ser det liksom ikke før andre peker det ut. Derfor det er så fint å få nye øyner på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå