potetskrell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Brukte ei stund med blitzen i dag.. Bare på skøy Setter pris på noen kommentarer. Har flere bilder og, men da er det jo enkelte her som får fnatt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 For meg er det nok de to første som fungerer best. Bildene er litt i de lyseste laget. Dvs. jeg tror de er det lyseste laget. Men klarer ikke helt å bestemme meg. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 For meg er det nok de to første som fungerer best. Bildene er litt i de lyseste laget. Dvs. jeg tror de er det lyseste laget. Men klarer ikke helt å bestemme meg. Tom Ja, jeg har gjort dem veldig lyse med vilje. Om det fungerer, er som du sier, ikke helt lett å si.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 digger den andre der, genial, simpel. men hva bruker du som underlag? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 jeg digga nr 2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Takker, simster og whiplash.. Som underlag brukte jeg blankt fotopapir. Det holder mot litt vann, så det passer fint.. Ellers bare hvit duk i en boks og blitz midt i boksen. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 alt for lite kontraster og farger. Sett opp saturation. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 alt for lite kontraster og farger. Sett opp saturation. Det var ikke rom for så mye mer enn det kameraet leverte. Litt fikk jeg til, men går man lengre får man slike ekle fargeklatter.. Det ble dog bedre med mer kontrast. Takk for tipset! Skal ta litt flere i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå