Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hi! Jeg har en Nokia N73, og er svært fornøyd. Jeg lurer på en ting: Hvis jeg bruker handsfree, kan jeg holde nede knappen på handsfree-settet og si: Peter Olsson Dermed ringer telefonen til Peter Olsson i kontaktlista mi. Men jeg har ikke greidd å bruke denne funksjonen uten å ha handsfree tilkoblet. Altså, hvis jeg ønsker å ringe Peter Olsson fra kontaktlista mi, må jeg trykke på menytasten, velge Kontaktliste, og finne navnet der. Kan talegjenkjenning KUN brukes hvis man har handsfre? Jeg har ikke handsfree med blåtann. Kun den varianten med ledning som kobles direkte til telefonen. Jeg ønsker å bruke talegjenkjenning til å lese inn SMS, eller skrive på forum via Opera Mini... Kan det kun brukes til å velge personer fra konaktlista? Endret 3. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hold inne Right Softkey i 1 sekund Kan brukes til kontakter, programmer og funksjoner, men ikke til å lese inn tekst i sms. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hva er right softkey? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den øverste knappen til høyre er right softkey, og øverste til venstre er left softkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå