fgr Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 men hun skjeler, og har gutteansikt. det er ihvertfall ikke et prosjekt for dagslys. her trengs stummende mørke og fri flyt av alkohyler. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes ikke hun var så veldig stygg egentlig. Hadde ikke hatt noen problemer med å ha meg med henne. Kroppen er jo fantastisk. jamen det er fordi du er desperat. :!: I og med at jeg faktisk har kjæreste allerede, så blir vel analysen din her litt feilrettet Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kunne nok det, hvis jeg var full nok, men det som hadde stoppet meg hadde vært vennene jeg tar med ut på byen. Dagen etterpå blir liksom "hahaha du lå med henne!" greie lolz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 I edru tilstand; nei. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 bare å gjøre det so den carlsberg reklamen, drikk en øl, se på jenta, hmm ikke fin nok. en til, hmm, litt bedre, etc etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg