Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Men fordi mange mener noe, betyr det ikke at alle mener noe. Ingen kan komme og si at de vet ingen kommer til å finne henne attraktiv Vil jeg like å vite at jeg er stygg fordi jeg trenger briller for å se? Absolutt ikke. Har jeg blitt fortalt det? Absolutt. Uansett hvordan en person ser ut, finnes det andre som blir tiltrukket av dem. Så igjen, hva noen mener, er ikke hva alle mener. Om noen finner henne attraktiv er det fordi de blir forelsket i/betatt av henne, og liker henne på tross av utseendet. Det gjør henne ikke mindre stygg i utgangspunktet. Hvorfor skal du bry deg om noen synes du er stygg (selv om det ikke var det brukeren mente i dette tilfellet) når du har en kjæreste hjemme som finner deg tiltrekkende? Her viser du at hva du føler og gjør ikke samsvarer med hva du skriver ellers i denne tråden. Du kan jo umulig føle deg/være stygg etter din egen definisjon siden minst én finner deg tiltrekkende? Jeg har sagt det før, at det ikke er noe gale med den jenten. Om hun har vært mer eller mindre uheldig med sammensetningen av sine foreldre spiller forsåvidt liten rolle. For jenter spesielt spiller det en stor rolle hva slags gener de får tildelt. At mennesker kan bli tiltrukket av noen og dermed synes de er pene betyr ikke at de er pene i utgangspunktet. Jeg tror du definerer stygg annerledes enn resten av oss, og det er derfor du er uenig. Edit: Merker at jeg begynner å bruke samme argumenter på nytt, så kommer ikke til å kommentere på alle punktene av dine eventuelle svar, dersom jeg har skrevet noe lignende om dem før. Endret 4. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Brillejenta på forrige side er ikke pen etter konvensjonelle standarder samme hvor mye du prøver å fremstille "smaken er som baken, delt i to"-uttrykket som noen sannhet. At man kan velge å legge mindre vekt på ansiktet, og mer på personlighet etter å ha blitt kjent med vedkommende er sikkert sant, men pen er hun ikke. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er noe som heter linser og. Og f.eks. mange jenter som misliker skjegg, derfor er det mange menn som barberer seg. Vi er ikke nødt, men vi gjør det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det man kan konkludere med her er at mange av dere mener at "et høl er et høl" - noe som jeg ikke finner troverdig i det hele tatt når det kommer til mannfolk. Da har dere jaggu lave standarder. Da kan dere jo like godt ta grisepurka. Er dama stygg så blir det null action - ihvertfall hos undertegnede. De fleste har vel sagt at i lengre forhold så er ikke utseende fullt så viktig, at det er "lava standarder" å vekte andre ting enn utseende høyest for stå for din egen regning. AtW Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg må faktisk beklage å si at for meg har spiller utseendet en relativt stor rolle. Har stor respekt for de som ikke bryr seg så mye, men jeg hadde ikke klart tanken på sex med en jente som er i mine øyne direkte stygg. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg må faktisk beklage å si at for meg har spiller utseendet en relativt stor rolle. Har stor respekt for de som ikke bryr seg så mye, men jeg hadde ikke klart tanken på sex med en jente som er i mine øyne direkte stygg. det finnes jo grenser for alle. ingen i verden kunne klart å sagt ja til sex til hvemsomhelst i hele verden Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alle innlegg på diskusjon.no (med noen unntak) er subjektive, overrasker det deg? Skal vi skrive i alle våre innlegg at det er subjektivt, når det er åpenlyst? Ikke i det hele tatt. Det jeg mente var at din personlige mening ikke var alle andre sin mening. Jeg har en drøss med feil SELV OM jeg er din type menneske, blant annet et tosifret antall arr på overkroppen/hodet. Alle disse feilene er jeg klar over, og godtar de. Helhetsinntrykket er rimelig greit/gjennomsnittlig likevel. Jeg kan ikke helt se hva antall arr på din kropp har med saken å gjøre. Jeg har da en haug med arr jeg og, aktiv unge får slikt. Arrene har ingenting med ditt utseende å gjøre. Jeg går ut ifra du ikke ble født med dem. Feigt svar. Hun har allerede fått et bilde av seg på nettet, som gjør narr av hennes utseende (det ser ut som om kroppen er photoshoppet også). Skaden har skjedd, og det vi sier her har null å si for henne. Kan du med hånda på hjertet si at du synes hun har et pent/tiltalende ansikt? Svarer du ja, må jeg si at det spøker for troverdigheten din. Jeg har sagt det før, at det ikke er noe gale med den jenten. Om hun har vært mer eller mindre uheldig med sammensetningen av sine foreldre spiller forsåvidt liten rolle. Det er èn person som har laget det bilde, ergo begynte det med èn som mente hun ikke var verdens deiligste. Folk slever på lolcats og captions dagen lang, og det spres. Men fordi mange mener noe, betyr det ikke at alle mener noe. Ingen kan komme og si at de vet ingen kommer til å finne henne attraktiv [men det bildet som ble posta før her i tråden, ganske obvious at de fleste syns ansiktet er stygt, men kroppen fin.ellers hadde ingen forstått hva som mentes med det bildet. hva prøver du på? forsvare ansikter som folk flest syns er stygge? og det med briller, briller kan være stygt på noen, fint på andre. kan hende jeg misforstår deg? Poenget var at hun ble fremstilt som stygg pga brillene. Det sendte en melding om at jente + briller = stygg jente. Vil jeg like å vite at jeg er stygg fordi jeg trenger briller for å se? Absolutt ikke. Har jeg blitt fortalt det? Absolutt. Uansett hvordan en person ser ut, finnes det andre som blir tiltrukket av dem. Så igjen, hva noen mener, er ikke hva alle mener. Ja, og hun har også hender. Siden hun har hender og er stygg, betyr det at alle med hender er stygge. Herregud så urelevant stoff du har i agrumentene dine. Det er ikke bare brillene som er stygge, og jo, stygghet er en medfødt tilstand, uansett om man ikke kan velge om man er stygg eller ikke, forblir mans stygg eller vice versa, det har ikke noe med at man ikke kan velge at man er stygg eller pen å gjøre, er man stygg er det rett og slett bare fakta. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vær litt mer spesifikk når du quoter er du snill. Hender og briller er en dårlig sammenligning, fordi det ene er noe helt naturlig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Brilleargumentet er uansett ikke veldig bra. Det er ikke brillene som gjør jenta på bildet stygg, og jeg kan ikke se hvordan det blir framstilt at jenter med briller = stygg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke noe galt med Ons med Buttherface(everything is good but her face.) Alle ser lik ut når de blir tatt doogy anyhow. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Finnes drøssevis av jenter som er heite med briller. Hu jenta som blei vist bilde av kan sikkert bli pen om hu bytter til linser og ordner seg en del. Sette opp håret annerledes, osv. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke spesielt super sexy. Men litt ot: Jeg tenner ikke på jenter som er fine pga 2.34 kilo smike og 0.32 kilo hårmidler. At jenta har sjarm er minst like viktig som at jenta er "fin". Og jeg er ikke one night stand typen heller, så... Hehe, jentas holdning og levemåte er mye viktigere enn hvordan hun ser ut, men selvfølgelig er utseende førsteintrykket. Og hvis f eks jenta er veldig feit så er dette 99.99% sikkert pga dårlig levemåte. ie, mc donalds whore. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes ikke hun var så veldig stygg egentlig. Hadde ikke hatt noen problemer med å ha meg med henne. Kroppen er jo fantastisk. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes ikke hun var så veldig stygg egentlig. Hadde ikke hatt noen problemer med å ha meg med henne. Kroppen er jo fantastisk. jamen det er fordi du er desperat. :!: Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jamen det er fordi du er desperat. :!: Jepp, og akkurat derfor har kvinnen så mye makt ute på byen. De styggeste kvinnene vil også alltid få seg noe fordi det eksisterer så mange menn som puler warpigs, damer som grenser til det groteske. Hadde enkelte menn sluttet å være så urovekkende desperat, ville kvinnen også måtte jobbe for å få seg et knull. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 hehe. Ille når du våkner dagen derpå med ei jævlig stygg ei ved siden av deg. Da gjelder det å liste seg ut raskt. Men visst du kunne hatt sex med alle kvinnene på jorda hadde de fine veid opp for de stygge? alderen 20-30år. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mannemann_* Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Man skal alltid spise det som blir servert, så kan man heller la være å forsyne seg flere ganger. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Eller: "Man skal alltid spise det som blir servert, så kan man gå å spy etterpå"......? Endret 8. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 TIL OP: Ja! Har gjort det, og hvis det blir slutt med dama en gang, kunne jeg vel ha gjort det igjen. Sex med ei stygg ei, er som å kjøre en rosa moped. Du vil ikke at noen andre skal få vite om det, men det er jaggu meg mye bedre enn å la være Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes ikke hun var så veldig stygg egentlig. Hadde ikke hatt noen problemer med å ha meg med henne. Kroppen er jo fantastisk. Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg