mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Helt ærlig er det ikke et så stor turn on når en jente har harry potter briller Sist jeg sjekket hadde Harry Potter slike briller: To vidt forskjellige briller... Hennes briller er ikke runde en gang! Så den kommer du ikke særlig langt med Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har faktisk ganske like briller, og brillene hennes er jo runde. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har faktisk ganske like briller, og brillene hennes er jo runde. Feil. De er ovale, og de har ikke svart innfatning (Dette vet jeg, for jeg bruker mine hjelpemidler til å se ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Feil. De er ovale, og de har ikke svart innfatning (Dette vet jeg, for jeg bruker mine hjelpemidler til å se ) Oval ER jo rundt det og, bare ikke helt "perfekt" rundt. Og fargen har jo ikke noe å si? Vil jo tro at når man sier "harry potter-briller", mener man den TYPEN briller, og ikke nøyaktig samme brillesett. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Feil. De er ovale, og de har ikke svart innfatning (Dette vet jeg, for jeg bruker mine hjelpemidler til å se ) Oval ER jo rundt det og, bare ikke helt "perfekt" rundt. Og fargen har jo ikke noe å si? Vil jo tro at når man sier "harry potter-briller", mener man den TYPEN briller, og ikke nøyaktig samme brillesett. Vel, nå har Harry Potter faktisk trill runde briller, og man kan ikke si at ovale briller er Harry Potter briller. Enten mener man trill runde briller med tydelig innfatning, eller så har man en dårlig unnskyldning for å prøve å ro seg i land etter å ha innsett en liten bommert. Skal vi fortsette på en usedvanlig teit diskusjon uten mer "briller er stygt, derfor blir personen stygg" innspill? Beauty is in the eye of the beholder Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var vel bare Andie93 som nevnte noe med at briller er stygt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det er ikke noe galt med denne jenten. Skjerp deg. Du sender ut en beskjed om at jenter med briller er stygge. Såh; JEG er stygg! Du trenger ikke se meg en gang, holder å vite at jeg trenger hjelpemidler for å se klart Skal vi se. Med unntak av ørene som kan gjemmes bak håret, så * har hun lang nese * tynne lepper, smale kinn * SKJELER HUN + andre trekk som gjør at hun ligner på en gutt med langt hår. Mange som ser søte ut med briller, så spar meg for QQen. Endret 4. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ikke noe galt med denne jenten. Skjerp deg. Du sender ut en beskjed om at jenter med briller er stygge. Såh; JEG er stygg! Du trenger ikke se meg en gang, holder å vite at jeg trenger hjelpemidler for å se klart Skal vi se. Med unntak av ørene som kan gjemmes bak håret, så * har hun lang nese * tynne lepper, smale kinn * SKJELER HUN + andre trekk som gjør at hun ligner på en gutt med langt hår. Mange som ser søte ut med briller, så spar meg for QQen. Din personlige oppfattelse av en annen person er ikke alle sin personlige oppfattelse av en annen person. Det er ikke hennes feil ett sted at hun skjeler, det er en medfødt tilstand. Jeg kunne sikkert funnet en drøss med feil på deg om du ikke hadde vært min type menneske. Det er så enkelt. Og jeg sier det igjen: Beauty is in the eye of the beholder Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg regnet med at de fleste skjønte at spørsmålet var "VIlle du hatt sex med en jente du synes er stygg". Er det så gale at man ikke kan se på trynet, så ville jeg leitet videre. Om ikke; Doggystyle. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var vel bare Andie93 som nevnte noe med at briller er stygt. Briller kan være sexy det. Men ovale harry potter briller er ikke akkuratt et turn on Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Din personlige oppfattelse av en annen person er ikke alle sin personlige oppfattelse av en annen person. Flesteparten i tråden synes hun har et mindre vellykket ansikt. Det er da gjenomsnittsoppfattelsen. Alle innlegg på diskusjon.no (med noen unntak) er subjektive, overrasker det deg? Skal vi skrive i alle våre innlegg at det er subjektivt, når det er åpenlyst? Det er ikke hennes feil ett sted at hun skjeler, det er en medfødt tilstand. Jeg kunne sikkert funnet en drøss med feil på deg om du ikke hadde vært min type menneske. Det er så enkelt. Jeg har en drøss med feil SELV OM jeg er din type menneske, blant annet et tosifret antall arr på overkroppen/hodet. Alle disse feilene er jeg klar over, og godtar de. Helhetsinntrykket er rimelig greit/gjennomsnittlig likevel. Og jeg sier det igjen: Beauty is in the eye of the beholder Feigt svar. Hun har allerede fått et bilde av seg på nettet, som gjør narr av hennes utseende (det ser ut som om kroppen er photoshoppet også). Skaden har skjedd, og det vi sier her har null å si for henne. Kan du med hånda på hjertet si at du synes hun har et pent/tiltalende ansikt? Svarer du ja, må jeg si at det spøker for troverdigheten din. Endret 4. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og jeg sier det igjen: Beauty is in the eye of the beholder men det bildet som ble posta før her i tråden, ganske obvious at de fleste syns ansiktet er stygt, men kroppen fin. ellers hadde ingen forstått hva som mentes med det bildet. hva prøver du på? forsvare ansikter som folk flest syns er stygge? og det med briller, briller kan være stygt på noen, fint på andre. kan hende jeg misforstår deg? Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg bryr meg svært lite om personens utseende er pent eller stygt. Alle er pene på sin spessielle måte, noe som de fleste forstår etter de vokser fra puberteten. Om jeg fant tonen med hun eller at jeg hadde synes at hun var fantastisk, hadde nok jeg ligget med ei som ikke hadde utseende med seg. Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ved bruk av papirpose på hodet og en promille av typen "påseilt", så kunne jeg i teorien gjort det. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 om man mener at alle kvinner er stygge med briller så er det vel virkelig ikke ditt problem Mortania? lol. Altså man har rett til å mene det man vil, man kan f.eks. si at man kunne aldri tenkt å ha sex med en svart dame (Jeg er utlending selv og nei jeg mener ikke det, så spar meg for rasisme kommentarer), det er ens personlige mening som teller her. Og medfødte skavanker som skjeling spiller selvsagt inn på skjønnhet, om det er hennes feil eller ikke har vel lite med saken å gjøre. Skjønnhet er som regel flaks, altså medfødt. Skal man da ikke si at en kvinne er pen/stygg fordi ho er født slik? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Nei, må nesten finne kvinnen attraktiv før jeg går i gang. ev: et sånt over hodet. Endret 4. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 * SKJELER HUN Så vidt jeg kan se er det bare brillene som sitter skeivt som gjør at det ser ekstra uheldig ut, tror ikke hun egentlig skjeler. For min del hadde jeg nok sliti med å ha sex med et troll. Men det skal være ille ille før det ikke går. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det man kan konkludere med her er at mange av dere mener at "et høl er et høl" - noe som jeg ikke finner troverdig i det hele tatt når det kommer til mannfolk. Da har dere jaggu lave standarder. Da kan dere jo like godt ta grisepurka. Er dama stygg så blir det null action - ihvertfall hos undertegnede. Endret 4. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Minnet meg litt om denne episoden av Drawn Toghether: (sjekk 00:30 og utover) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alle innlegg på diskusjon.no (med noen unntak) er subjektive, overrasker det deg? Skal vi skrive i alle våre innlegg at det er subjektivt, når det er åpenlyst? Ikke i det hele tatt. Det jeg mente var at din personlige mening ikke var alle andre sin mening. Jeg har en drøss med feil SELV OM jeg er din type menneske, blant annet et tosifret antall arr på overkroppen/hodet. Alle disse feilene er jeg klar over, og godtar de. Helhetsinntrykket er rimelig greit/gjennomsnittlig likevel. Jeg kan ikke helt se hva antall arr på din kropp har med saken å gjøre. Jeg har da en haug med arr jeg og, aktiv unge får slikt. Arrene har ingenting med ditt utseende å gjøre. Jeg går ut ifra du ikke ble født med dem. Feigt svar. Hun har allerede fått et bilde av seg på nettet, som gjør narr av hennes utseende (det ser ut som om kroppen er photoshoppet også). Skaden har skjedd, og det vi sier her har null å si for henne. Kan du med hånda på hjertet si at du synes hun har et pent/tiltalende ansikt? Svarer du ja, må jeg si at det spøker for troverdigheten din. Jeg har sagt det før, at det ikke er noe gale med den jenten. Om hun har vært mer eller mindre uheldig med sammensetningen av sine foreldre spiller forsåvidt liten rolle. Det er èn person som har laget det bilde, ergo begynte det med èn som mente hun ikke var verdens deiligste. Folk slever på lolcats og captions dagen lang, og det spres. Men fordi mange mener noe, betyr det ikke at alle mener noe. Ingen kan komme og si at de vet ingen kommer til å finne henne attraktiv [men det bildet som ble posta før her i tråden, ganske obvious at de fleste syns ansiktet er stygt, men kroppen fin.ellers hadde ingen forstått hva som mentes med det bildet. hva prøver du på? forsvare ansikter som folk flest syns er stygge? og det med briller, briller kan være stygt på noen, fint på andre. kan hende jeg misforstår deg? Poenget var at hun ble fremstilt som stygg pga brillene. Det sendte en melding om at jente + briller = stygg jente. om man mener at alle kvinner er stygge med briller så er det vel virkelig ikke ditt problem Mortania? Og medfødte skavanker som skjeling spiller selvsagt inn på skjønnhet, om det er hennes feil eller ikke har vel lite med saken å gjøre. Skjønnhet er som regel flaks, altså medfødt. Skal man da ikke si at en kvinne er pen/stygg fordi ho er født slik? Vil jeg like å vite at jeg er stygg fordi jeg trenger briller for å se? Absolutt ikke. Har jeg blitt fortalt det? Absolutt. Uansett hvordan en person ser ut, finnes det andre som blir tiltrukket av dem. Så igjen, hva noen mener, er ikke hva alle mener. Minnet meg litt om denne episoden avhttps://www.diskusjon.no/style_emoticons/default/laugh.gif Drawn Toghether:(sjekk 00:30 og utover) Se filmen hos Youtube Vel, Bleh er ikke fysisk stygg, hun er mentalt tilbakestående MEN HUN SKJELER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg