Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutter, sex med stygg kvinne?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jenta_*

Ville dere hatt sex med en kvinne dere ikke synes var pene? da tenker jeg ansiktet.

Ville dere hatt sex med en kvinne dere bare likte kroppen på? hvis det var snakk om sånn bare for å få dere no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette jaget angående utseendet tror jeg ikke du bør tenke så mye på.

Alle har sin mening om hva som er stygt og pent, en person kan mene ei jente er veldig søt, mens person 2 er totalt uenig. Det er mye forskjellig smak her i verden, og godt er det :)

Drit i hva gutten mener, prøve heller å gå all in og se hva som skjer istedet!

Lenke til kommentar

dilemma bildet:

Det hadde gått, ho var ikke det styggeste dama jeg har sett. Ta av brillene, håre over ørene så har vi en do-able chick.

Trådstarter: finnes grenser, og veldig nærme grena så er det bare å skru av lyset som sagt. Men har jenta personlig så skal ho virkelig se ut som en hest for at det ikke skjer noe.

Lenke til kommentar
Ville dere hatt sex med en kvinne dere ikke synes var pene? da tenker jeg ansiktet.

Ville dere hatt sex med en kvinne dere bare likte kroppen på? hvis det var snakk om sånn bare for å få dere no?

Ja, ikke noe problem.

Når det gjelder dette med pen/ikke pen så er faktisk ikke det så viktig for oss som har blitt voksne.

Legg igjen ditt telefonnummer og du vil bli oppringt ;)

Lenke til kommentar

Til TS: Det kommer an på.

Om stemningen bygges opp. Altså, jeg er på byen, vi danser/snakker, hun flørter med øynene, smilet og kroppen. Gjør hun sakene sine rett kan det bli noe på henne.

Hadde hun derimot kun sendt meg en melding eller direkte spurt meg på andre måter, ville svaret vært nei.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ja_*

Det skal voldsomt mye til for at jeg ikke skal klare å ha sex med en person, de må enten være feit som fy eller se ut som et troll for at jeg skal finne person så fæl at jeg ikke klare å prestere.

Lenke til kommentar
post-151939-1233698637_thumb.jpg

Det er ikke noe galt med denne jenten. Skjerp deg. Du sender ut en beskjed om at jenter med briller er stygge. Såh; JEG er stygg! Du trenger ikke se meg en gang, holder å vite at jeg trenger hjelpemidler for å se klart :thumbdown:

Helt ærlig er det ikke et så stor turn on når en jente har harry potter briller

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke hatt sex med en stygg kvinne, bare for å hatt sex. Hvis du først drar på byen for en "one-night-stand", så ser du etter det beste man finner.

Hadde det derimot vært snakk om å starte forhold... Ja, da har ikke utseende så mye å si lengre. Det har fortsatt noe å si, men ikke fullt så mye.

Det bildet over her, er rett og slett perfekt. En skikkelig deilig kropp, men langt mindre flatterende ansikt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...