bosannes Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vil temperaturen synke på min Silent Breeze hvis jeg fører på kjølepasta på kjøleputa den kom med? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Høres ut som smør på flesk - temperaturen vil nok heller øke..... Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 er dety ikke smartere og fjerne orginalputa og bytte med en god pasta i stedet??? funka fett for meg io hvertfall Lenke til kommentar
ilex Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 for all del fjern puta, og rens med isopropanol(kondensfjerner), får du til 20kr på bensinstasjon. så legger du på noe som artctic silver 3. har MYE å si. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 kjølepute brukes bare på slot1 og gamle prosessorer med stor overflate som er laget via en ugjevn alu plate 1 rens cpu, bruk gjerne shim (slip vekk navn osv hvis du vil på cpuen) 2 smør et tynt lag artic silver 3 ( se artic silvers side for info om hvordan) 3 sett prosessorkjøler så rett på som mulig vent opptil 200 timer før pastaen er best mulig (sjekk gjerne temp etter du har kjørt cpu'en noen timer for å sammenligne med 200 timers tempen) du har en temp på 2 til 12 grader lavere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå