kesse Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet at det er flere forum som driver med dette. Dersom noen har en XMP fil som fungerer godt på landsskapsbilder så hadde jeg satt pris på om noen vil dele.. Har tatt en del bilder i raw og prøvd meg litt i Photomatix, men får ikke helt tilfredsstillende resultat. Om noen vil dele eller linke til et bra sted for nedlastning hadde det vært supert. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og dele yrkeshemmelighetene med deg? neeei. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Om det er din yrkeshemmelighet så skal du få slippe Jeg skal bare redigere noen feriebilder jeg, hehe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei egentlig spøkte jeg, men xmp filen min har jeg på macen, og den er ikke koblet til noe som helst nå Verken strøm, nett eller skjerm Lenke til kommentar
kjetim Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nokon som har ei "god" XMP fil?? Eller er det ingen som får til HDR bra nok til å gi ifra seg.....?!?!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå