Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen sier det meste. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Trenger litt hjelp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjenner du henne personlig? Isåfall, si det til henne. SMS eller MSN bør du ikke gjøre, i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen sier det meste. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Trenger litt hjelp. Spørsmålet er snarere om du skal si det i det hele tatt, og det stemmer jeg nei for. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen sier det meste. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Trenger litt hjelp. Spørsmålet er snarere om du skal si det i det hele tatt, og det stemmer jeg nei for. Hvorfor i all verden skal han ikke si det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor vente? Hvorfor ikke bare si det med en gang? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fordi det er evig klisjé å bruke valentinsdagen til noe slikt. Hvorfor kan han ikke si det på en vanlig dag? I mine øyne vil det være mer heldig å vise at man er glad i noen på en vanlig dag enn på den dagen. Ja, man forteller ikke følelser. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tenn på deg selv, så ber du hu bare slukke brannen hvis hun liker deg. Hvis hun slukker brannen så har du retten på din side. Hvis ikke, så dør du i kjærlighetens navn. Nei... Men imo kan du jo prøve å finne på noe med henne på valentines day slik at du får formidlet budskapet. Ikke bare møt opp utenfor huset med en gitar og en hjemmesnekra sang. Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da hadde jeg rett og slett blitt litt fysisk kvalm, hovedsaklig på grunn av det utrolig lite gjennomtenkte valget av dag å si det på. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen sier det meste. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Trenger litt hjelp. Spørsmålet er snarere om du skal si det i det hele tatt, og det stemmer jeg nei for. Hvorfor i all verden skal han ikke si det? Hva er det han oppnår ved å fortelle at han har følelser for henne? Uansett feil å bruke valentines day. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 trådstarter, hva har du tenkt skal skje etter at du har sagt det? -"Jeg liker deg" *vente på reaksjon, vente på reaksjon* x "Kuuult. ... ... Fint vær, ikke sant?" ;p Her er et godt tips. Don't tell it, Show it! Handlinger veier mye tyngre enn ord. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) For all del, IKKE (!!!) si det med ord. Og spesielt ikke på en dag som valentines-day. Det funker på film, men ikke i virkeligheten. Har ødelagt sjangsene mine med flere jenter gjennom livet mitt ved at jeg fortalte de hva jeg følte. For det første, det fjerner spenningen. Ved å åpne deg så opp med en eneste gang, vil hele den "liker-han-meg-liker-han-meg-ikke?"-spenningen forsvinne, og den er absolutt nødvendig i begynnelsen av et forhold. For det andre legger du alt presset over på henne, og hun vil føle at hun må gi deg et svar på hva hun føler med en gang. Har hun den minste usikkerhet, så vil hun velge det eneste logiske å svare i en sånn situasjon, noe som vil bli å avvise deg. Ja, det finnes noen jenter sånnt funker på, men det er de som er 100% sikre på hva de føler akkurat i det øyeblikket. Det går an å skyte småspurv med kanon også, det er bare at treffprosenten er så himla dårlig. Romantiske følelser for den andre personen er et no-no-samtaleemne før man faktisk er sammen. Og selv da skal man ikke åpne seg helt opp før litt inn i forholdet. Det du skal gjøre, er å ta med deg denne damen på en date, og ikke en sånn typisk valentines-date-med-rose-og-en-bærepose-klisjeer, men et eller annet hun ikke venter. Dra henne med til en akebakke, dra å kjør go-kart, hva som helst som hun ikke venter. Etter du har overasket henne, kan dere ta en middag og den litt mer romantiske delen av en date. Og under daten så viser du med øyekontakt, kroppspråk og subtile hint at du liker henne. Ikke si det, men vis det. Lykke til Endret 4. februar 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Avtal date på valentinsdagen fremfor å creepe henne ut valentinsdagen. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vet ikke om det er så veldig lurt å dra den der i det hele tatt.. er vel bare å flørte mer og mer, dra med jenta ut, vise åpen interesse o.l. kommer jo an på hvordan forholdet mellom dere er fra før... noen ganger er det like greit å bare si det rett ut. andre ganger ikke... noen ganger er det bedre å bare la det flyte litt casually og ta ting som det kommer. bare vis interesse... men skill mellom det å bare være interessert som venn og det å faktisk være interessert i et forhold. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 gjør det litt utenom det vanlige... på Halloween, valentines er så standard tror jeg dessverre hjelper ikek det deg nå, ville heller prøvd å si det før og heller spørt om å finne på noe på valentines Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 gjør det litt utenom det vanlige... på Halloween, valentines er så standard tror jeg dessverre hjelper ikek det deg nå, ville heller prøvd å si det før og heller spørt om å finne på noe på valentines Halloween er litt vel langt unna. Drit i å vent, si det med en gang! Men for all del, ikke med ord. Vis det istedet, det er utrolig mye bedre. Det finnes millioner av reaksjoner som kan komme etter at du har sagt at du liker henne. Det jeg sier neste er kanskje ikke den mest doable greia i hele verden, men det er noe jeg hadde falt pladask og fått vinger for! Gå bort til henne, få oppmerksomheten hennes, se henne dypt inn i øynene og vent noen sekunder for å se om hun gjør noe. Ikke? Gå nærmere og nærmere og til slutt: kyss henne! Kysser hun tilbake (som er ganske sannsynlig) har du en sikker vinner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå