Gå til innhold

Opptaker med hdd

Anbefalte innlegg

Hei

Har dårlig erfaring med hd pvr dekoderen fra canal digital, så jeg tenkte en annen løsning.

En opptaker med hardisk,. men snakket med en venn av meg og han fortalte meg at det ikke er mulig og ta opp på en kanal digitalt, og derreter se på en annen kanal digital, er dette tilfelle?

Kunne tenkt meg denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=357365

Takk for alle svar.

Endret av Welle2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men hvis du ikke skal bruke HD PVR dekoderen, så nytter det jo ikke å kjøpe bare en HDD opptaker. Du må jo ha en dekoder, eller HDD opptakeren må ha en dekoder-funksjon også.

Selvfølgelig kan man se på en kanal og samtidig ta opp en annen. Det krever bare at boksen din har 2 tunere det.

Det er her du må se: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10304

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Ja, har den gamle grå boksen fra kanal digital til 1kr, men vet ikke helt om den har sånne opptaks funksjoner som pveren, men inne på menyen står det hvertfall opptaks liste, vet ikke hva de er til men.

Er ikke sikker på om den har 2 tunere, da hadde jo problemet hvert løst.

Lenke til kommentar

Da tror jeg heller at jeg styrer unna, og eventuelt venter på et nytt marked for pvr dekodere, til hdtv.

Men over på noe helt annet, sånn kjapt og greit uten og "missbruke" emne.

Har du noe erfaring med mediasenter? er det noe poeng når jeg har bærbar pc som lett kan kobles til tv via hdmi?

Lenke til kommentar
  Rayline TWB skrev:
Ja, det kan man vel på de som er for kabelTV ja. Og de fungerer som vanlig HD PVR dekoder med harddisk (der det står støtte for harddisk) og 2 tunere ja.

Du hadde ikke kunne hjulpet meg med og finne et passende produkt for meg? Altså en dekoder som tar opp digitale/hd sendinger fra en kanal mens jeg i tillegg kan se digitalt/hd på en annen kanal, men samme dekoder med hardisk, også som støtter kanal digital sine kort uten at de er ulovelig. :p

Er litt grønn med de nye dekoderene, så hadde hvert flott med link til det jeg trenger.

Ser du fant noen, men hvem av de, hehe

Endret av Welle2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...