Gjest Guest_askeladd_* Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, har to spørsmål: 1. jeg klarer ikke å trekke forhuden min helt tilbake i erigert tilstand. fant et bilde på internett som ligner sånn omtrent på forhuden min. tror dere jeg må operere eller kan dette fikses bare med hydrokortison krem? bilde: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm.../dd/Phimose.jpg 2. har en føflekk på pungen/penisen med en diameter på ca . 0,5 cm. er det mulig å få denne fjernet med tanke på at den er på kjønnsorganet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Til spørsmål nr 1 så har dette vært diskutert i flere "trang forhud" tråder tidligere. Søker du litt sån finner du dem nok. Endret 3. februar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 1. Det kan ikke vi bedømme herfra. Dra til din fastlege for konsultasjon. 2. Det kommer helt ann på hvor den er hen, men hvis ikke den er veldig prekært plassert skal det nok gå greit. Du vil nok få et arr. En tanke er at du kan dra til legen for å ta for deg begge problemene. Jeg synes du skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå