NewShuttle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har eit olympus 730 ultra zoom med CLA-4 adapter og TCON-17 1.7x telekonverter linsa samt nokre filter. Ligger berre å støvar ned i ei eske. Er det mulig å få nokon kroner for det eller går det rett i søpla? Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om det virker og ellers er i fin form hadde jeg ikke kastet det i søpla i allefall. Har et slikt selv og selv om det er tregt og ikke opp til dagens standard på mange måter er optikken fin og det kan brukes til mye. Du får nok ikke noen kroner for det, men stikk f.eks innom nærmeste barnehage eller lignende og gi det bort der. Sånne steder har trange budsjetter og et kamera til å ta bilder av ungene med setter de sikkert pris på. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ...eller forære til evt yngre i familien, som kanskje da får sansen for digitalfoto. Selv har jeg et C-750 liggende da jeg har et nyere ultrazoom som primærkamera. Som du antar er det ikke en døyt å få for et slikt kamera, så å forære det til noen ville være pent. Jeg har faktisk tatt en god del av mine bedre bilder med mitt, det har jo meget god Olympusoptikk og med "bare" 4 megapiksel (3 på ditt, men dog..) er det ikke de største støyplagene heller. Vår datter på 8 har fått veldig sansen for 750'n, det var visst veldig gøy med såpass kraftig tele... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det finnes gamle digitalkameraer som er veldig populære på bruktmarkedet, men jeg tror ikke ditt er en av disse. Du kan ev. følge med på ebay hva disse går for: http://cgi.ebay.com/Olympus-CAMEDIA-C-730-...3A1%7C294%3A200 Lenke til kommentar
Haakon82 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan kjøpe utstyret ditt :)Mail meg på [email protected] hvis du vil selge... Lenke til kommentar
torve Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har eit olympus 730 ultra zoom med CLA-4 adapter og TCON-17 1.7x telekonverter linsa samt nokre filter. Ligger berre å støvar ned i ei eske. Er det mulig å få nokon kroner for det eller går det rett i søpla? TCON-17 1.7x telekonverter linsa kan faktisk brukes på nyere kamera og er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå