Kluvert Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei alle samma!Har just fått meg ny pc, den skal brukes av flere personer,derfor lurer jeg på om det finnes en slik programm som kan sette passordet på mappene med bilder eller på selve enkelte bilder. Har installert en programm som heter Folder Lock,men den hjemmer filene helt bort,det jeg vil er at man kan se filene eller mappene men for å åpne de må skirves inn passordet. For eksempel høyreklikk ,skriv inn passord og ferdig Jeg kan gjøre noe slikt på mobilen min ,det må jo være mulig på data også hehe Trenger bare navnet på programmen Endret 3. februar 2009 av Kluvert Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger bare navnet på programmen blir ikke enklere og lage flere brukere på maskin ?, da får alle sine konti..... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger bare navnet på programmen blir ikke enklere og lage flere brukere på maskin ?, da får alle sine konti..... hehe nei kan ikke det) Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger bare navnet på programmen blir ikke enklere og lage flere brukere på maskin ?, da får alle sine konti..... hehe nei kan ikke det) he he..... kanskje du kan bruke: http://virtual-protect.com/myfolder.aspx Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Nei desverreinge av de..vet det finnes prgramm som sette låser fil viaøyreklikke o skie in passord,kjempe lett. Er det ingen somkjener noe iknende til VSTA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå