JAH Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Noen som har prøvd disse : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329430 Må si jeg har store problemer med å får de til å gå på 1066mhz ved 2.2 volt Har prøvd å tweake i hele dag uten hell. Det mest stabile jeg har kommet frem til er 1002mhz (500x8 med cpu på 4ghz) Testa med 533x7,5 men da fryser alt ved winlogin. Planen er å kjøre prosessorn på 4 ghz (E8400) Har prøvd modda bioser og stilt på volt til NB osv. Kortet er et Asus P5Q Pro Noen forslag? Endret 3. februar 2009 av janaha Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sikker på at CPU overklokken ikke stopper deg da? Prøvd å kjøre CPU med lav multiplikator bare for å teste hvor høyt RAM kan gå uten at du overklokker CPU noe særlig? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eller med høyere divider. Jeg ville satset på 1:1 divider, 9x multiplier og kjørt det opp så langt som det går. Minnehastigheten er så fryktelig viktig. Mao 444 x 9@888MHz på minnet så kan du heller stramme litt inn på timings, prøv 4-4-4-12. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 CPU går fint på 4ghz med 5:6. Prøvde 1:1 med med litt strammere timing, men av en eller annen merkeli grunn ville ikke windows starte.Fikk en feilmelding at en fil manglet under system32/config/ Det sto ikke hvilken. Målet er å kjøre 1:1, men trolig så presser jeg nok HK litt hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå