Gå til innhold

Rimelig touchmobil? Noen tips.


Anbefalte innlegg

Jeg har da planer om å få meg ny mobil. Har en oppripet Sony Ericsson W660i... ikke noe særlig.. Vil altså ha en touch-mobil. Syns de ser såå fancy ut :) Så på LG KU990, men er ikke helt sikker. Har ikke allverden av penger, er tenåring. Så, noen touch-skjermmobiler til en rimelig pris som dere kan anbefale? Sånn rundt 2000? Eller under.. ? :)

En liten oppsummering av hva jeg kan tenke meg på mobilen;

 

- Brukbart kamera

- Touchskjerm

- Rimelig pris

- God lyd til å spille musikk

- Batterilevetiden på være god

 

Og sånne random ting. Er ikke avhenging av wifi, 3g og sånne ikke-helt-nødvendinge- ting. :)

Endret av misstorsvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel jeg har en KC910 som jeg er ganske så fornøyd med, men den koster jo riktig nok 3,6K da...dessuten er den "heltouch", KU er vel bare til dels eller? Den nye LG mobilen KP550 eller hva det var (ikke en så alt for gammel artikkel på amobil) kostet vel omtrent ditt budsjett og skulle vel fungere greit nok :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Har selv LG kc910 - er superfornøyd :)

Et tips; kjøpte min på netcom.no med flexitalk abn med mndspris på 199,- i 12 mnd (som nedbetaling på tlf) - men dette abn er det beste abn netcom har i fht ringepriser osv..

Sjekk det ut. Har du råd til 199,- i mnd og i tillegg ringe sinnsykt billig (+ på med frifamilie og netcom fri venner) så er dette en super deal :)

Har fakturaer på en ca 3- 500 kr i mnd selv - INKL de 199,- i nedbetaling.

 

Ellers så har du den Cookies tlf til LG (husker ikke nr på den) - den har 5 megapixel kamera i hvertfall - å det er plenty på en kameratlf :)

 

Ikke glem - de beste bildene tas med et digitalkamera med optisk zoom :)

Lenke til kommentar

Visst du vil ha en tøff touch mobil , slik som jeg har er det HP iPAQ 614c Business Navigator ;) Ligger rundt 3500,- .

Er veldig fornøyd med den selv .

 

* Wifi , Bluetooth og Telefon AV/PÅ

* 3,0 Megapixel kamera.

*3G

* PDA Mobil.

* GOOGLE MAPS .

* GOOGLE SEARCH.

* MESSENGER .

* OPEN OFFICE : Exel Mobile (CALC) Word (WRITER) og POWER POINT (IMPRESS)

 

Pluss , pluss .

Lenke til kommentar

Hva vil du ha av funksjonalitet, da?

 

KU990 har et meget bra kamera sammenlignet med alt annet som er nevnt her, i tillegg til at den støtter DiVX både til avspilling og innspilling. Du kan også redigere både bilder og video på den, noe som er morsomt om enn noe oppbrukt i lengden.

 

Det eneste negative med KU990 må være batteri.

 

Jeg anbefaler at du oppsøker en mobilbutikk og prøver KU990 hvis det er mulig.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Altså, dette burde jeg ta i tråden om LG kc910, men jeg vil bare si noe om bildene på den. Den tar jævlig stygge bilder om det ikke er nok lys! Da drukner du bildet i din egen blitz og det ser ut som du har tatt det under vann til tross av de 8mp som i dette tilfelle betyr større, ikke bedre bilder. Om du tar bildet utendørs eller mot en lampe tar den helt ok bilder, men om du titter på den i "mitt galeri" eller hva det nå heter så gjør altså selve bildefremvisningsprogrammet bilde mørkrere enn når du tok det eller slik du så det rett etter du hadde tatt det.

Lenke til kommentar

Hentet fra Amobils egen test av mobilen LG KP500"

 

"KP500 er alt i alt en enkel og grei trykkskjermtelefon med en akseptabel pris. Den har en gjennomført og god trykkskjermløsning, som gjør den lett å bruke. Om du ikke trenger GPS, Wi-fi eller 3G bør KP500 dekke behovene dine om du ser etter en pen og moderne mobil.

 

Andre telefoner som kan være verdt en nærmere titt er LGs egen KU990, som fortsatt er et aktuelt alternativ. Kan du gå opp i pris, kan KC910 være et godt valg, mens 6220 Classic er et bra valg dersom du vil ha mer avanserte funksjoner, uten å gå noe særlig opp i pris.

 

TOTALVURDERING 5 av 6."

 

 

Hentet fra Amobils egen test av mobilen LG KU990

 

"Den største grunnen er likevel kameraet. KU990 tar nemlig både gode bilder og god video, og er definitivt blant de beste kameramobilene på markedet.

 

TOTALVURDERING 4 av 6"

 

 

Jeg vil anbefale deg LG KC910 (som fortalt tidligere), men en av disse to burde jo også være hyperaktuell!

 

(*Elsker min kc910*) <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...