Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 No need to post twice! Blir bra det. Hvordan blir det med GTX 295? Noe nytt? Sitter å venter på mitt, men nei.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 GTX 295 er på lager. Mangler bare DVD-brenneren nå, så kommer det. Og det var ikke meningen å poste to ganger, har vært en del plaget med det der i det siste. Dobbeltposter overalt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Link? Edit: Hah! Inlegg kl. 13:37 Endret 1. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Da blir det vel en liten update i kveld. Hovedkortet ankom nå i dag. DFI LanParty UT T3eH8 X58. Har også sendt kabinettet til lakkering. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Gleder meg! Vet du om skjermkortet ble sendt? Og hvilken blokk skal du bruke? Endret 3. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Tror jeg kommer til å gå for Koolance. Skjermkortet er ikke sendt enda, men reservert. Venter på den dumme DVD-brenneren fra Plextor, SA-820. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen spes grunn til det? Fint hvis du kommer med litt tilbakemeldinger på den blokka Jeg gadd ikke lenger vente, og bestillte på nytt fra Digital Impuls. Hehe, fått alt det andre da? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Grunnen til at jeg går for Koolance er at jeg har hørt mye godt om dem. EK sine blokker er også gode alternativer, men ligger i en anne prisklasse da. Ikke mye høyere opp for den jeg har lyst på (Acetal + Nickel), men nok til at jeg ikke kjøper den. Hos Koolance følger det også med noen 5mm LED's. Skal gi tilbakemeldinger på blokken ja. Men har enda ikke bestilt den. Må se litt på hva jeg har igjen av penger etter jeg har betalt oppsettet mitt. Skal ha noe annet utstyr også. Har ikke fått annet en hovedkortet, psu + litt andre ting, og noen vannkjølingskomponenter da. Men venter i spenning. Forhåpentligvis kommer DVD-brenneren Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ventinga i forbindelser med case-mod prosjekter kan drepe.. Har du btw hørt noe om vekt-problemer med EK-blokka? Mener å ha lest at noen ikke får starta kortet pga vekta til blokka.. men klarer ikke å finne tilbake til den sida Når kommer updaten? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Er en liten update ute nå. Litt bilder av hovedkortet. Ikke de beste du har sett, men godt nok. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser bra ut det der Men kan ikke si jeg likte de grønne kablene Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, men DFI holder da koken likevell! :!: Liker dem ikke noe spesielt jeg heller, men de får duge. Gidder ikke kjøpe nye. Sleever dem muligens. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe, åpna spoileren og utrbøt "omg DFI!" ett millisek etter de var åpna. Ikke vanskelig å kjenne igjen de fargene^^ Er litt tufft og da xD Blir gøy å se åssen dette blir Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det ble aldri noe svar på Blokk-spørsmålet mitt Mulig det er feil sted å poste på ? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Grunnen til at jeg går for Koolance er at jeg har hørt mye godt om dem. EK sine blokker er også gode alternativer, men ligger i en anne prisklasse da. Ikke mye høyere opp for den jeg har lyst på (Acetal + Nickel), men nok til at jeg ikke kjøper den. Hos Koolance følger det også med noen 5mm LED's Jeg skrev nå et lite svar. Vet ikke om du så det jeg, men poster det en gang til. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har du btw hørt noe om vekt-problemer med EK-blokka? Mener å ha lest at noen ikke får starta kortet pga vekta til blokka.. men klarer ikke å finne tilbake til den sida Tenkte på det der jeg da Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Åja, har hørt noe om det ja. Men tror det er akkurat samme problem med Koolance. Blokken er så tung at det legger et høyt stress på PCBen. Ting kan ødelegges osv, men jeg tror det som regel går bra. Så noen som bandt det opp. Endret 4. mars 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Regner med at det bare er å skru det godt fast i PCI braketten. EK blokka som jeg har på bordet her nå veier jo godt opp mot 1 kg ! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Koolance blokken veier i samme bane. Litt over 1 kg. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Kabinettet blir ferdig lakkert i dag. Vet ikke om det blir update før i morgen etter skolen. Har prøve i morgen, og må øve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå