Reppemarkus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei Jeg har et problem med at parklys foran og bak på venstre side ikke virker. Pæra foran hadde gått så jeg byttet, men det ble aldri mer lys. Og etter dette merket jeg at parklyset bak ikke virker, og pæra er like hel. Bremselyset i samma pære funker som det skall. Det virker derfor for meg som det ikke er noe strøm eller noe på parklysene. Hjelp.. Endret 4. februar 2009 av Reppemarkus Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bruk mulitmeter og sjekk om det er spenning til pærene. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg antar at du har sjekket sikring? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg antar at du har sjekket sikring?" Ja, alle er hele og rene Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det viste seg at smarte meg hadde oversett hoved-sikringsboksen inni bilen så nå er problemet løst med og bytte ut en stykk avbrent sikring Endret 5. februar 2009 av Reppemarkus Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er en liten fordel det Men bra det løste seg Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det er en liten fordel det Men bra det løste seg Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå