Gå til innhold

Alternativer til Pentax K200D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pixmania har et litt frynsete rykte. Hvor fortjent det er skal jeg ikke si noe om.

Når jeg handla rota de ting litt til. Varen sto oppført som på lager, men det viste seg at det ikke stemte. Ble litt rot fram og tilbake, med kanselering av ordren og så ny bestilling.

Men når de først fikk ut fingeren gikk alt knirkefritt. Bortsett fra den veska da.

Men er du en utålmodig sjel, så bør du kanskje styre unna.

Garantien fikk jeg aldri bruk for, så det kan jeg ikke utale meg om. Men personlig kommer jeg neppe til å bruke dem igjen.

Lenke til kommentar
Har du mulighet til å strekke prisen litt?

Da ville jeg kanskje ha vurdert denne pakken

Trur kanskje fototim er enig med meg?

Du kan spørre om de kan sponse deg med en enkel veske.

Det er nok litt i det meste laget for meg som er helt nybegynner. Men jeg tittet litt mer rundt på siden, og jeg kan strekke meg til ett annent tilbud de har der K200D m/18-55mm II. Jeg skal ringer dem i morgen, og kommer i utgangspunktet til å gå for dette. Selvom jeg da må strekke prisen noen kroner til.

Lenke til kommentar

Det er god sørvis hos Fovi. De gangene jeg har bestilt fra dem har jeg fått pakken i oppkrav uten porto og oppkravsgebyr.

Jeg har hatt kontakt med Jan-Erik, Helge (salg) og Pål (service), greie folk.

Norsk/nordisk versjon av K200D med 18-55mm AL II i norsk nettbutikk ligger på 4700-4900 inkl. porto.

Fra Fovi får du K200D + 18-55mm AL II + Batterigrep + batterilader med 4 batterier til 5500kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...