Gå til innhold

Kebabmiddag VS Bigmac

Vinojan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva vill du fram til? Alt står jo på de sidene du linker til. BigMac inneholder mye kcal, det gjør også kebab. Begge er gode kcalbomber. Om du lurer på hvilken av dem som inneholder mest kcal, så kommer det ann på hvor stor kebaben er. Begge inneholder ca like mye kcal, velger du ekte kebabkjøtt får du i deg mer proteiner og mindre mettet fett.

Lenke til kommentar

Tja...litt off topic, men velger du en tilfeldig kebabmiddag foran Bigmac har du større sjanse for å måtte spraylakkere doporselenet og nærliggende baderomsmøbler i den flotte fargen BRUN enn om du velger en Bigmac.

Ellers: Feit og slaskete og ett hjerteinfarkt pr måned etter fylte 35 blir/får du uansett hvis dette er middagsalternativene dine.

Lenke til kommentar

På hverdagen hadde jeg gitt NEKT på begge. Men I helgene, vinner kebab'n soleklart. Anyway, selv om det "står på pakka" så tviler jeg all hygiene på McDonalds er så utrolig som enkelte tror. Skal du få i deg mat med slike næringsverdier, kan du like gjerne ha i deg en håndfull basselusker og ;)

Coco Loco

Lenke til kommentar
På hverdagen hadde jeg gitt NEKT på begge. Men I helgene, vinner kebab'n soleklart. Anyway, selv om det "står på pakka" så tviler jeg all hygiene på McDonalds er så utrolig som enkelte tror. Skal du få i deg mat med slike næringsverdier, kan du like gjerne ha i deg en håndfull basselusker og ;)

Coco Loco

Jeg har arbeidet innen restaurant og næringsmiddel i flere 10-år, og aldri vært i nærheten av bedre hygene enn den tiden jeg arbeidet i McDonald's!

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...