Vinojan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heisann! Jeg og en kompiss har en diskusjon på hvilken av disse to som er mest sunt, og gir minst kcal.. Her er litt info http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=540403 http://vilekerikkemedmaten.no/ Kom med alt av argumenter Hvor mye kcal innholder Bigmac Hvor mye kcal innholder vanlig kebab middag i byen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva vill du fram til? Alt står jo på de sidene du linker til. BigMac inneholder mye kcal, det gjør også kebab. Begge er gode kcalbomber. Om du lurer på hvilken av dem som inneholder mest kcal, så kommer det ann på hvor stor kebaben er. Begge inneholder ca like mye kcal, velger du ekte kebabkjøtt får du i deg mer proteiner og mindre mettet fett. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja...litt off topic, men velger du en tilfeldig kebabmiddag foran Bigmac har du større sjanse for å måtte spraylakkere doporselenet og nærliggende baderomsmøbler i den flotte fargen BRUN enn om du velger en Bigmac. Ellers: Feit og slaskete og ett hjerteinfarkt pr måned etter fylte 35 blir/får du uansett hvis dette er middagsalternativene dine. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen vet hva kebaben på hjørnet inneholder - McDonald's har varedeklarasjon på alle deres produkter. Det står på all embalasje, foldere i utsalgsstedene, av og til på brettunderlagene og på mcdonalds.no. Går du på McDonald's vet du i alle fall hva du får i deg! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ville valgt kebab anyday. Kebab gir deg mer grønnsaker (såfremt det er noe næringsverdi igjen) og imho rett og slett en lengre metthetsfølelse. De hygienemessige konfliktene skal jeg derimot ikke omtale meg om Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe de påstår at burger er sundt =) Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På hverdagen hadde jeg gitt NEKT på begge. Men I helgene, vinner kebab'n soleklart. Anyway, selv om det "står på pakka" så tviler jeg all hygiene på McDonalds er så utrolig som enkelte tror. Skal du få i deg mat med slike næringsverdier, kan du like gjerne ha i deg en håndfull basselusker og Coco Loco Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 På hverdagen hadde jeg gitt NEKT på begge. Men I helgene, vinner kebab'n soleklart. Anyway, selv om det "står på pakka" så tviler jeg all hygiene på McDonalds er så utrolig som enkelte tror. Skal du få i deg mat med slike næringsverdier, kan du like gjerne ha i deg en håndfull basselusker og Coco Loco Jeg har arbeidet innen restaurant og næringsmiddel i flere 10-år, og aldri vært i nærheten av bedre hygene enn den tiden jeg arbeidet i McDonald's! Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå