kgeel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har en del filer (filmer) på en harddisk som det er umulig å få fjerna. Jeg får bare opp en melding om at filene er i bruk, men det vet jeg jo at de ikke er. Det er ingen programmer i bakrunnen som kjører de filene heller. Hvordan i h...... sletter jeg disse? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Dette er en ganske kjent "bug". Prøv å slette dem gjennom f.eks Nero (Burning Rom). Det pleier som regel å funke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Eller du kan konsultere Google: http://www.google.com/search?q=avi+fix+win...UTF-8&hl=no&lr= Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg hadde også det problemet,men når jeg slo av" Delinga med filer " så gikk det,selv om jeg ikke delte disse filene.De bare poppet opp som troll av en eske! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 boot opp i ms-dos og slett filene verre er det ikke. Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jeg kjører med NTFS filsystem, så det er ikke bare å boote opp i MS Dos Lenke til kommentar
batko Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg pleier som regel og slette dem fra et DOS vindu. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 På windows.no hadde de et lite tips for å fikse problemet. Du kan da gjøre et forsøk: 1. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere. Husk at det alltid er lurt å ta en backup av registeret før man gjør endringer. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det med å slette dem gjennom nero funka kjempe bra Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå