Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får en feilmelding at spotify ikke vil installe når jeg har admin rettigheter? Hva for noe tull er det? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Anbefaler å heller spørre her Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Anbefaler å heller spørre her Ja , det gikk litt fort i svingene, men det ser ut som at det ble installert allikavel(selv om den feilmeldinga kom) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ville bare si at jeg har opplevd samme problem, ikke under Vista (selv om jeg er admin der og), men under Windows 7 beta. Da kjørte jeg den med kompabilitetsmodus for Windows XP SP2(3?) og det fungerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå