Gå til innhold

[Løst]ett par spørsmål jeg vil ha svar på:P

Anbefalte innlegg

hei jeg er en gutt på 12 år som har en stasjonær pc er helt innviklet gla i å mekke pc og det er en ting med hovedkortet mitt som er veldig domt jeg har agp input for skjermkort og har ikke noe mye penger til nytt hovedkort OSV plis hjelp meg og finne evt et bra og billig hovedkort med pci input for skjermkort og et bra skjermkort til en komfortabel pris max 1500kr.specsene er

2.09ghz 2gb ram og 360w psu og har tenkt å skaffe noen vifter med lys i tilleg så vær åpen for forslag.

takk på forhånd :thumbup:

Endret av mpy96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
det er eikke pci express nei det er agp AMD Athlon tm xp 2800+ jeg beklager det med emnet men jeg viste ikke så veldig mye om det :(

dette betyr at du mest sannsynlig har socket A hovedkort.

bytte av hovedkort innebærer ikke bare bytte av skjermkort men også av prosessor og minne.

med budsjett på 1500 vil dette være vanskelig.

Lenke til kommentar

det kan hende du finner noe på Bruktmarkedet , men som dmdb sier finnes det ikke noen hovedkort som støtter den posessoren din og pci.

Med det budskjettet er det trolig lettere å finne et ok AGP grafikkort i steden for. De er ikke veldig vanelige men de finnes. det meste av spill vil nok for det være begrenset av prosessoren din uansett.

og en liten ting, prøv å bruke noen punktomer.

Lenke til kommentar

Trådstarter ble 3.2. advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...