Z_AGo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg sitter her hjemme akkurat nå og lurer utrolig mye på hva jeg skal ha til middag... men jeg kommer ikke på noen ting. dette er ikke første gangen at dette problemet oppstår. kan bruke flere timer på å finne middag og det ender somregel med kebab eller burger. problemet med det er at det begynner å bli for mye av det også! så derfor lurte jeg på om noen her har middagsforslag. Spiser det meste, uteom fisk. edit: fant ikke noe annet sted å putte denne! Endret 3. februar 2009 av Z_AGo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Stedet for slikt er vel Fritid -> Mat og Drikke. Hva med spaghetti? -Tomatsaus med hvitløk (10,- på Rimi). -Champignon (fersk). -Hvitløk (fersk). -Sriracha chilisaus fra asia butikken. -Kjøttdeig (jeg foretrekker kylling). Endret 3. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Herregud jeg er blind på begge øya tror jeg! hehe... det er jo en ting Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flyttes til mat og drikke-kategorien. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) - 200 g Strimlet svinekjøtt - 250-300 g Wok-blanding fra frysedisken - En liten dæsj Olje (Vita sin blandingsolje, Optimal, er good shit) - Krydre etter eget ønske. - Litt lettrømme på siden. God, sunn og relativt rimelig middag. Endret 3. februar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå