erny Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei. Jeg har bygget ny pc, alt fungerer og jeg er veldig fornøyd, men når det kommer til stykket så blinker sjermen i ny og ne, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har: 22" Benq SK: PowerColor HD 4870 OS: Windows XP 64bit Sjerm driver: ATI Radeon HD 4800 Series Jeg har også instalert ATI Catalyst Driver Jeg har ikke peiling, men jeg begynner å spekulere på om det er fordi jeg har 64bit OS, hjelp er redd PC'en skal gå "POOF" snart XD. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei.Jeg har bygget ny pc, alt fungerer og jeg er veldig fornøyd, men når det kommer til stykket så blinker sjermen i ny og ne, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har: 22" Benq SK: PowerColor HD 4870 OS: Windows XP 64bit Sjerm driver: ATI Radeon HD 4800 Series Jeg har også instalert ATI Catalyst Driver Jeg har ikke peiling, men jeg begynner å spekulere på om det er fordi jeg har 64bit OS, hjelp er redd PC'en skal gå "POOF" snart XD. Takk på forhånd Tviler på at den vil si "POOF" og at det er noe med 64bit tviler jeg også på. Er du sikker på at strømkabelen til skjermen står skikkelig i? eller om det er dårlig kontakt der du skal koble den i? DVI/AGP kabelen.. Vist jeg forstår det rett når du sier at skjermen blinker. Eller er det noe annet som skjer? Lenke til kommentar
erny Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hei.Jeg har bygget ny pc, alt fungerer og jeg er veldig fornøyd, men når det kommer til stykket så blinker sjermen i ny og ne, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har: 22" Benq SK: PowerColor HD 4870 OS: Windows XP 64bit Sjerm driver: ATI Radeon HD 4800 Series Jeg har også instalert ATI Catalyst Driver Jeg har ikke peiling, men jeg begynner å spekulere på om det er fordi jeg har 64bit OS, hjelp er redd PC'en skal gå "POOF" snart XD. Takk på forhånd Tviler på at den vil si "POOF" og at det er noe med 64bit tviler jeg også på. Er du sikker på at strømkabelen til skjermen står skikkelig i? eller om det er dårlig kontakt der du skal koble den i? DVI/AGP kabelen.. Vist jeg forstår det rett når du sier at skjermen blinker. Eller er det noe annet som skjer? Har nå prøvd å sjekke kablene, tatt dem ut og inn, skrud inn alle skruene tight, og ser ut til at det hjelper litt, men skjermen "skurrer" enda litt, takk så mye for hjelpen ^^ Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vist det hjelper litt så er det mest sansynlig en kontakt ja:) Får prøve med en annen skjerm og se om det skjer det samme. Vist ikke er jo det skjermen og da kan vell du sende den tilbake. Vist det skjer på begge skjermene kan vell det vere noe med skjermkortet sin kontakt.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trådstarter ble i går advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har enten ikke etterkommet anmodningen, eller postet i tråden etter at advarselen ble postlagt (ignorert beskjeden). Tråden stenges. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg