Applebee Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor kan man bare bytte Visningsnavn èn gang for så å måtte vente i 180 dager til neste gang? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hvorfor skal man ha behov for å bytte det oftere? Dette er for øvrig et steg fremover for noen - før var det ikke sikkert at man fikk byttet i det hele tatt, nå er det fritt frem. Dersom du av en eller annen særskilt grunn må bytte nicket ditt kan du sende melding til en av administratorene, tror jeg. Endret 3. februar 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Perioden er so lang for at ikkje folk skal bytte namn i tide og utide. Det kan verte forvirrande om folk byter namn ofte. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Man kan vel spørre en moderator/admin om å skifte det igjen, men da må man ha en god grunn ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Moderatorar kan ikkje endre visningsnamn, so ikkje plag dei med det. Send PM til Dotten. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Visning...n_og_brukernavn Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvorfor skal man ha behov for å bytte det oftere? Dette er for øvrig et steg fremover for noen - før var det ikke sikkert at man fikk byttet i det hele tatt, nå er det fritt frem. Dersom du av en eller annen særskilt grunn må bytte nicket ditt kan du sende melding til en av administratorene, tror jeg. Det er kanskje ikke noe behov for å bytte oftere, var bare hvorfor det var en så lang grense.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For at gamle gubber som meg skal forstå hvem de diskuterer med fra dag til dag... Geir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Uten at jeg vet noen hvorfor den grensen er som den er, men jeg vil tro det er for å forhindre at folk endrer navnet sitt for ofte. Dersom det ikke er noen begrensinger så blir det umulig å følge med på hvem som er hvem på forumet. Et annet problem når man bytter navn er at sitatene vil inneholde deg gamle navnet. Leser man eldre tråder så finner man derfor sitater som ser ut til å være av folk som ikke engang har deltatt i tråden. Endret 3. februar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, det er fordi navnet på personen man siterer kopieres inn i teksten for innlegget man skriver, og lagres som ren tekst i innlegget. Men jeg er enig i at det heller burde vært håndtert av forumprogramvaren, f.eks noe slikt som: [quote=123456]Sitat[/quote] Hvor tallet viser til et annet innlegg, og programvaren gjør resten selv med å vise hvem man siterer og når innlegget man siterer ble skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg