MasterOfColours Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis de oppfører seg sånn, er de ikke dine beste venner. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis de oppfører seg sånn, er de ikke dine beste venner. Tekninsk sett, så. Hvis for eksempel alle de andre vennene hans er enda større rævhøl. Men jeg håper jo ikke det, det hadde vært ganske trist. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis du virkelig ikke vil miste dem, så prøv å få dem alene og snakk med dem. Si at du virkelig liker å være vennen deres og at du føler deg utfryst og dårlig fordi de oppfører seg slik de gjør. Hvis de ikke lytter på deg, så vet du at de ikke er noe å prøve å beholde Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 nå har han ene vennen jeg har hatt lenge og han de har blitt vennen med var skikkelig greie mot meg i går og i dag. han andre jeg har vært vennen med lenge skal være så "kul" og svarer frekkt og sånnt men det jeg gjør nå er og åverse hann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå