chrissn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heisann alle sammen, jeg har nettopp startet og bruke firefox og lurte på hvordan jeg får flere startfaner i denne nettleseren? håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Opne dei fanene du vil ha som startfaner, og gå til Verktøy --> Innstillinger. Under fana Hovedside bestemmer du kva startsida skal vere, og der er ein knapp som heiter «Bruk opne nettsider». Klikk på den, og du ser at adressene til dei ulike sidene alle vert lagt til i tekstfeltet, skilde med ein «|». Lenke til kommentar
Caroline94 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå du har åpnet firfoxen og går inn på en fane/side så står det jo hvor er inne.. Altså ikke på det blå.. Men en rute, hvis du skjønner.. Dobbelt klikk der.. Så har du en fane til Skjønte du? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Slik eg forstod han, Caroline, ville han ha fleire faner til å opne seg når han starter nettlesaren – han lurte ikkje på korleis ein lager ei ny fane (noko ein forøvrig òg kan gjere med hurtigtasten Ctrl + T). Lenke til kommentar
Caroline94 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er godt mulig Thorbjørn! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er nå flyttet til riktig kategori. Vær nøye med å påse at du poster rett. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eller kan du ha de fanene oppe som du vil ha nest egang du åpner den, åpne når du lukker FireFox. Har selv noen faste faner selv oppe hele tiden, og skifter ut noen, bare lukker FireFox, og fanene du hadde oppe, dukker opp igjen. Hvis du mente noe annet, så beklager jeg får misforstårelsen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Slik eg forstod han, Caroline, ville han ha fleire faner til å opne seg når han starter nettlesaren – han lurte ikkje på korleis ein lager ei ny fane (noko ein forøvrig òg kan gjere med hurtigtasten Ctrl + T). Kan vel forresten nevne at det kommer til å være en ny fane-knapp standard når Firefox 3.1 er ferdig. Foreløpig kan du finne den ved å høyreklikke for eksempel ved siden av Help og trykke customize. *note to self: oppdatere tråden for Firefox 3 med info om 3.1* Endret 3. februar 2009 av hernil Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 tuuuuuusen takk for svar alle sammen;) veldig hjelpsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå