Gå til innhold

Hjelp med avsløring av nedlasting

Anbefalte innlegg

Nå er jeg jævlig lei at folk i huset begynner å laste ned når jeg sitter på maskinen så nettet går tregt. Jeg sier fra at vi er flere som bruker nettet, med dagen etter det det samme. Finnes det noen måte jeg kan sjekke om noen i familien faktisk laster ned så jeg kan sparke i inn i døren med god samvittighet? Noen ganger går det jo naturlig tregt pga av diverse, sending av mail osv.

Men som spurt, finnes det noen måte jeg kan se om folk på linja laster ned?

Og er linja veldig dårlig/treg siden den blir så fort påvirket av at andre bruker den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du trådløst så vær klar over at en ulempe med trådløst nett er at om det er mange rundt deg (naboer) som også bruker trådløst nett, så vil hastigheten gå ned - selv om det ikke foregår på akkurat ditt nettverk. Det er rett og slett flere som skal dele på samme lufta, for å si det sånn.

Hadde tenkt å lenke til en hjemme-ruter i øvre segment som jeg vet jeg leste en liten omtale av i ett ellerannet pc-magasin for noen dager siden, men klarer ikke finne igjen artikkelen. Husker b.la at den hadde 8 fysiske porter i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...