Gå til innhold

Walk of fame! Hvem fortjener stjerne?

camracam

Anbefalte innlegg

Hey!

Har nettopp sett gjennom listen for de som har fått en egen stjerne på walk of fame i hollywood, og guuud, det mange som mangler!

Jeg har ikke et klart bilde av hva som egentlig er kriteriene for å fortjene stjerne.

Men hvem syns dere mangler, og hvorfor børe denne artisten (stjernen) støpes og minnes for altid?

liste over de som har stjerne:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_stars..._Walk_of_Fame#M

Mener.. Britney Spears har fått en, mens Jim Carrey ikke....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Britney Spears har holdt det gående i over ti år og på et tidspunkt vært verdens største artist, vil nå si at hun har gjort seg verdig en stjerne. Innen kriteriene som stilles, åpenbart. Ville kanskje sagt at et tiår til med stjernestatus hadde vært på sin plass, men det er nå bare meg. Mange som er stjerner da, kan ikke få med alle. Og det er jo masse amerikanske kjendiser som vi aldri har hørt om som skal muligheten.

Lenke til kommentar

Man "fortjener" ikke stjerner, man kjøper de (desverre).

Nå for tiden er Walk Of Fame-stjernene redusert til en enkel måte å få PR på. Kjendisene søker selv om å få stjerner, og så godt som alle som søker får en, så lenge de er villige til å betale for den. Det er ikke tilfeldig at alle kjendiser som får en stjerne får den akkuratt i det de skal til å promotere en ny film/album osv.

Lenke til kommentar

ok, men om stjernene skulle fortjenes, er jeg enig i at spears absolutt burde ha, men det er fortsatt mange som ikke har stjerne som kanskje fortjener de enda mer..., men det er min mening da ..

Nå er det visst slik at man må kjøpe stjernene, og da blir det en annen sak =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...