Kvinnorna Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som topic sier egentlig. Jeg driver med litt gaming på europeiske servere(tyskland,belgia) og surfer på en del europeiske/usa nettsteder. Etter dagen igår har plutselig alt gått veeeldig mye tregere, og pingen ligger på nesten 200ms. Flere som opplever dette? Jeg har telenor turbo Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken IP er det du prøver å nå? Se hvordan det ser ut for meg. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har akkurat samme problem. Det er bare mot noen land virker det som. Nå er det sånn med Youtube også. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selv om Canal Digital rutes via Telenor, opplever jeg mindre ventetid sammenlignet med Telenor-kunder. Allikevel er pingen rundt 40 ms høyere enn vanlig. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Nå vet jeg ikke hvilken leverandør(er) Lyse bruker for transitt mot utlandet, men har opplevd det samme på lyse også de siste dagene. Det er ett problem som kommer og går, men når jeg sjekker fra jobb, der vi har transit via TeliaSonera, flyter det normalt, og trafikk som går innom NIX'en har ikke vært påvirket for meg så langt iallefall. Edit: ved nærmere ettersyn, ser det ut som om Lyse kjøper transitt fra Global Crossing. Endret 3. februar 2009 av bepe86 Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er du ikke alene om. Jeg sitter på Canal Digital 20Mbit (måles til rundt 19Mbit normalt sett). Alt av trafikk innenlands går greit, men til USA har det vært ulidelig tregt i dag. Nedlasting fra statene går med hastighet på rundt 20-40k/s. Jeg har sjekket rutinga mot Easynews, og problemet ser ut til å ligge hos Telenor. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har NGT linje, ingen problemer. Nå bruker NGT TeliaSonera sitt nett, så alt ok her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå