Complexity Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 var for en stund siden plaget med en sprekk på undersiden av bensintanken.peiset på med superstål og det har holdt tett i rundt 2 måneder nå. men nå er den begynt å lekke ut av superstålet, mer enn før.. Tenkte kansje å ta ut tanken å sveise den? men så ser jeg at kroken min går under tanken. mye styr å få den bort? Eventuelt tenkte jeg på å dekke til med glassfiber? Er en bulk dær det er sprekk, så å fylle hele bulken med glassfiber vil vel tette rimelig bra? Er rimelig avhengig av ford'en min i helgene for å pendle mellom hjemmet\jobben og dama Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Send et spørsmål til Novatech og spør om de har et middel som kan egne seg. Det er de som lager Tec7 osv. Lenke til kommentar
eth006 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 brukte baderomssparkel en gang det funket så lenge eg hadde bilen. :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 hehe, ja har prøvd med metallsparkel nå, å får håpe det holder Lenke til kommentar
Castman Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hehe, ja har prøvd med metallsparkel nå, å får håpe det holder Nå er ikke jeg helt sikker på hva metallsparkel er, men bensin er helt jævelig tynnflytende og tærer ekstremt fort på lim produkter. For å være ærlig så tror jeg det kommer til å begynne å lekke igjen etter en stund. Så ville nok vært forberedt å ta dritt jobben å demontere tanken å få sveiset / hard loddet skaden! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 tec7 burde holde... Alternativt glassfiber-pakningsmiddel som er laget for HC. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 eller det kan ha ordnet seg allerede, men en tur innom en mekaniker du kjenner er kansje det beste, slik at han får sveist den, så kan du selv pusse å lakke etterpå, biff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå