BaltusBrun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hei alle mann! Har nå vert borste fra all sport i over 7 uker, å fortsetter med og dytte fastfood og diverse skjokolade i kroppen min. Tar gipsen av om ca 1 uke og de to brukkene ribb beina vil vokse normalt opp etter vinterferien. På 7 uker er det utrolig hvor mye det går ann å legge på seg. Klarte faktisk og legge på meg 10 (+/-) kg selvom jeg prøvde å holde sunnhetsrutinen inne. Nå føler jeg tiden er inne for og gjøre noe med kroppen min og jeg tenker på å legge en plan om treningen etter vinterferien. Derfor trenger jeg deres hjelp til og omregne hvor mange kalorier jeg kan forbrenne på en joggetur og kostholdet mitt gennerelt under oppbygningen. Jeg tilføyer også at jeg aldri kommer til og gå inn på et trenings-studio, så det er bare uakseptabelt. Nå trenger jeg som sagt hjelp til og legge denne planen om løpeturer, muskel trening (ikke biseps for de bygger seg naturlig etter hvert i følge doktoren) og ikke minst, kostholden. Hvor mye jeg kan spise på en dag hvis jeg er 15 og hvor mye jeg må forbrenne. Det hadde vært hyggelig og bra med litt hjelp her Takk, August Endret 3. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 1. Beregn ca. energiforbruk her og tilpass kaloriinntak deretter. Kan du grunnleggende multiplikasjon, addisjon og subtraksjon skulle det ikke være noe problem å regne ut hvor mange kalorier du trenger for å gå ned i vekt. 2. Gå til tråden "Veiledning for nybegynnere" i styrkeforumet. Der finner du to treningsprogram som du kan utføre uten utstyr. Hei alle mann! Har nå vert borste fra all sport i over 7 uker, å fortsetter med og dytte fastfood og diverse skjokolade i kroppen min. Klarte faktisk og legge på meg 10 (+/-) kg selvom jeg prøvde å holde sunnhetsrutinen inne. Prøvde du virkelig noen ting i det hele tatt? Jeg tilføyer også at jeg aldri kommer til og gå inn på et trenings-studio, så det er bare uakseptabelt. Nå trenger jeg som sagt hjelp til og legge denne planen om løpeturer, muskel trening (ikke biseps for de bygger seg naturlig etter hvert i følge doktoren) og ikke minst, kostholden. Hvor mye jeg kan spise på en dag hvis jeg er 15 og hvor mye jeg må forbrenne. Nei, huff, du må bare sky bolertrening som pesten. De store musklene gjør deg kjempetreg og går over til fett med en gang du slutter å trene. Dessuten så slutter du å vokse i høyden og ender opp med å se ut som en dverg etter en uke. Følg heller treningstips fra doktoren du Endret 3. februar 2009 av awkward Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå