Tralala Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92298 Har satt opp denne PCen, skal bruke den mest til spilling, og litt photoshop. Prisen skal helst ikke overstige 10 000, men jeg har lyst å få den så billig som mulig. Har ikke lagt til PSU, har en MIST 500W, men er usikker på om dette er nok. Hvis ikke kan noen kan anbefale en bra PSU, helst stillegående. Lurte jeg litt på RAMen, er det nok med 4GB, er den rammen jeg valgte bra?? Skal prøve å overklokke maskina, har ikke gjort dette før, men finner sikkert en bra guide på det, CPUen skulle vist egne seg bra til overklokking. Jeg har valgt et litt dyrt kabinett, det skulle vist være ganske stille, og det varer vanligvis ganske mye lengre enn resten av PCen. Ellers har jeg skjerm, tastatur og mus. Er det noe jeg har glemt?? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser greit ut det der. Hvis du er såkalt 'hardcore' spiller, så ville jeg tatt med et nytt lydkort Lenke til kommentar
Tralala Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Tror ikke jeg har bruk for lydkort, har ganske daarlige PC hoeytalere Enn PSU er det nok med 500W Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gå for 650 - 750 W psu du. Lenke til kommentar
Tralala Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 OK da var den bestilt Gikk for en Corsair 750W PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå