crisnaa1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei fikk akuratt min Dualshock 3 til PS3, men da jeg trykte på PS knappen, ville den ikke koble seg til. så prøvde jeg med USBen og koble opp, men nei! noen som har noen råd/tips? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det første du skal gjøre når du anskaffer an ny kontroller, er å ladde den helt opp før du bruker den. Da få du utnyttet batterikapasiteten til maks. Kjekt å vite. - La stikka være avskrudd og koble den til en USB-port slik at kontrolleren lades. Du kan se at den lader ved at alle 4 lysene i kontrolleren blinker. Når lysene slutter å blinke, er den ferdig å ladde. Etter dette skal det ikke være noe problem med å tilkoble kontroller til PS3. Hvis det eer et problem, er nok kontrolleren defekt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Prøv å resette kontrollen, dette gjør du ved å stikke en nål gjennom et lite hull på undersiden. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei takk for svar, men ingen av tingene hjelp, skal prøve litt til før jeg erklerer den dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå