DalaiLaban Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Heisann! I Mai skal jeg etter planen bli pappa og har i den anledning tenkt til å kjøpe meg et videokamera. Kravet fra madammen om dette er at det skal være sånn DV disc sak, ikke HD kamera (lang historie). Noen som har noen anbefalning å komme med? Har 2000kr å bruke på det, ikke mer. Takk for alle tips! Endret 3. februar 2009 av DalaiLaban Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heisann! I Mai skal jeg etter planen bli pappa og har i den anledning tenkt til å kjøpe meg et videokamera. Kravet fra madammen om dette er at det skal være sånn DV disc sak, ikke HD kamera (lang historie). Noen som har noen anbefalning å komme med? Har 2000kr å bruke på det, ikke mer. Takk for alle tips! Til den prisen ville jeg sjekket ut bruktmarkedet. Kjøp kamera med sånne videokasetter(DV) du, det er den beste kvaliteten og det enkleste spør du meg. Min erfaring er at kameraer av litt størrelse gir deg best kvalitet, litt enklere å holde stille osv. De man kan ha inne i håndflaten feks gjør at det er vanskelig å holde kameraet stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå