N1ko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe ny spill mus siden Microsoft IntelliMouse explorer 4 musa mi streika. Jeg trenger en optisk mus, siden jeg har en IceMat(mousepad av glass), som gir ganske mange problemer med laser muser. Jeg har sett litt på Razor Krait, men er ikke sikker på om den er optisk eller laser. EDIT: leste nettop at denne ikke har noen ekstra knapper, så jeg dropper denne. Jeg trenger også tommelknapper, scrolle hjul som "hakker" og helst sånn knapp som bytter sensitiviteten til musa. Noen å anbefale? Endret 3. februar 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har sett på den, men har lyst å prøve noe Razor, eller noe sånn. Lenke til kommentar
veiron Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har sett på den, men har lyst å prøve noe Razor, eller noe sånn. Jeg bruker Razor Death Adder, og er meget fornøyd med den! Godt grep, presis og med knapper man kan programmere. http://www.razerzone.com/p-69-razer-deatha...ming-mouse.aspx Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 er "infrared sensor" laser eller optisk? Lenke til kommentar
veiron Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 er "infrared sensor" laser eller optisk? Optisk. Men om den vil fungere på en gassplate er jeg usikker på... Jeg bruker 4D fra Steelseries som musematte, og på den grove siden fungerer den knallbra, men ikke på den glatte siden. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Den 4D skal jo vere verdens beste musmatte.. kansje jeg kjøper en sånn.. Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) logitech mx518 + steelseries steelpad qck :D:D eiig sitter ekstremt godt i hånden Endret 9. februar 2009 av GT500 Lenke til kommentar
c3ll Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://wog.no/shop/index.php?main_page=pro...roducts_id=1327 Koster mindre enn på Komplett, og frakten kommer ALDRI OVER 39,- uansett hvor du bor i landet! Den musa skal vist være dritgod, også Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Microsoft Intelli 3.0 ER og forblir best! Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Microsoft Intelli 3.0 ER og forblir best! Enig, Intellimouse 3.0 er deilig Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har testet både Death adder som jeg har nå og mx518, og deathadder er klart mere presis enn 518, hvilken som sitter best i hånden kommer an på person til person. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale DeathAdder på det sterkeste, det er uten tvil en av de beste gamingmusene der ute. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har testet både Death adder som jeg har nå og mx518, og deathadder er klart mere presis enn 518, hvilken som sitter best i hånden kommer an på person til person.Kan ikke gjøre annet enn å anbefale DeathAdder på det sterkeste, det er uten tvil en av de beste gamingmusene der ute. Second that. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 MX518, Ikari eller Intelli 3.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå